Road to 6 pack.


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hej mol

Nu har jeg i nogle mdr trænet en del og er begyndt at kunne se lidt forskel men vil gerne have lidt hjælp til at gå rigtigt i gang med maven :)

Altså lige nu træner jeg mave med disse ting:

Total abdominal maskine i fitness dk tager 97,5

3x30 normale mave bøjninger

3x25 ved ikke hvad de hedder men man står som arm bøjning og så hiver benene op til maven :)

3x25 som den anden bare med et ben af gange

3x10 abwheel ting

3x1 min planken

og så begynder jeg at løbe ca 4 km hverdag til at starte med om det er oppe i centeret eller uden for ved jeg ikke for prøvede at løbe de 4 km i går uden for og fik ondt i ryggen og har ondt i foden dagen efter men det sker ikke når jeg løber på bånd

Og hvis der nogle der har en god mad plan må de meget gerne skrive den eller komme med nogle retnings linjer med fedt protien kulhyrat

mine mål er

183 cm høj, 80 kilo ca, 18 år gammel har trænet i 5/6 mdr full boydy program

Mvh Benjamin

Link to comment
Share on other sites

Hej Benjamin.

Først og fremst skal du være opmærksom på nogle følgende ting når du ønsker 6 pack.

80-90% af dine resultater kommer fra køkkenet, og hvis du ikk er villig til at spise 6 gange om dagen, hverken mere eller mindre så drop tanken igen :)

For det kræver en del at skulle sige farvel til sine normale vaner, drukture, spise ude osv.

For det andet skal du også huske at din krop skal ha tid til at restituere, for hvis du konstant træner og belaster kroppen, kan den ikke blive stærkere, og dermed opnår du en slags permenet betændelses tilstand.

Jeg er selv i gang med at cutte, men har aldrig selv gidet at regne alt muligt crap ud, så jeg fandt et program som regner det hele ud, træningsprogrammet bruger jeg ikke men kostplanen gør jeg.

http://viridum.com/fatx-abs/

Jeg vil anbefale dig dette program, selvom der måske er mange der vil være uenige med mig, fordi det koster penge. Men hvis du tænker over det, hvis noget er gratis, er det sikkert en grund til at det er det :)

Jeg håber det vil hjælpe dig en smule i den rigtige retning, og ellers så læs så meget du kan på nettet, der er masser af gode råd, og man lærer nye ting hele tiden :)

Venlig Hilsen Jonas :)

Link to comment
Share on other sites

Ignorer Jonas' post. Det er simpelthen idioti på højt plan.

Det er rigtigt at en six pack, kun bliver synlig hvis du spiser fornuftigt, men at sige at du SKAL spise 6 gange om dagen, det er så latterligt at jeg bare måtte kommentere på det.

Spis sundt, træn nogen tunge basis øvelser og sprint.

Link to comment
Share on other sites

Ignorer Jonas' post. Det er simpelthen idioti på højt plan.

Det er rigtigt at en six pack, kun bliver synlig hvis du spiser fornuftigt, men at sige at du SKAL spise 6 gange om dagen, det er så latterligt at jeg bare måtte kommentere på det.

Spis sundt, træn nogen tunge basis øvelser og sprint.

Kan du anbefale nogle øvelser ? og evt en kostplan for har lidt svært ved at finde ud af hvad for noget mad der passer bedst til sådan noget træning ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share