søvnløshed under kur :S


mxo
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er det jeg bliver søvnløs når jeg er på kur?

Jeg har taget 5 kg på som jeg prøver at tabe igen det går også godt med vægttabet bortset fra at jeg mere eller mindre ikke kan falde i søvn.

Har tabt de første 3 kg på 3 dage uden at sulte(det meste er nok væske), har spist omkring 1200 kcal om dagen og gået ture på omkring 28 km, men mangler stadig at tabe 2 kg, men det irretere mig at jeg ikke kan falde i søvn !! Jeg har købt nogle søsygepiller og melatoninpiller, det hjalp lidt fordi de gjorde mig lidt træt i nat sov jeg i ca 3 - 4 timer men med mange opvågninger, hvad skal jeg gøre??

Vejer nu 57 kg 176 cm (jeg har været nede og veje 50 kg) så det er ikke fordi jeg ikke kan tabe mig men det er gået udover min søvn og jeg sulter jo ikke med 1200 kcal.

Edited by mxo
Link to comment
Share on other sites

MXO strikes back.

Du kender svaret, da du har fået det i forskellige former igennem de mange andre tråde du har oprettet.

Dit tilgang til vægttab og dit forhold til din krop er ikke sundt.

Selvfølgeligt kan du ikke sove når du sulter dig selv...

1200 Kcal + 28 km gåture.. Det giver intet som helst for kroppen at nære sig på og den går i overlevelses mode.

At du så propper dig med søsyge piller, fordi du sagsynlinvis bliver svimmel pga sult hjælper nok ikke meget...

Link to comment
Share on other sites

jeg har brugt beregneren herinde "dagligt energi forbrug" hvor jeg har tastet dine data (din alder til 25?) og der skal du indtage 2000 kalorier dagligt, for at holde vægten - UDEN motion.. Dvs. med 2000 kalorier og dine gåture på 28 km, vil du TABE dig... Men som der nævnes, bør du ikke tabe dig!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share