Kostplan forbedringer


NichlasN
 Share

Recommended Posts

Hey folkens.

Jeg er igang med at tabe mig, og har derfor valgt at lave en kostplan da det gør det hele en del nemmere for mig. Jeg har fulgt denne kostplan i 2 uger nu ca. men dog kun efter morgenmaden, mellemmåltid 1 og aftensmaden.

Har fået tilføjet noget mere til kostplanen nu, og syntes selv den er som jeg gerne vil have den. Dog ville det ikke gøre mig noget, lige at få et par andre øjne på den for at bedømme den.

Jeg vejer 80 kg, er 176cm høj og 17 år gammel. Det udgør at jeg har et ligevægtsindtag på 2400kcal ca. I min kostplan får jeg 2000-2100kalorier om dagen, så vil mene efter hvad jeg har læst at det er et okay kalorieunderskud.

Men tag et kig på den og kom rigtig gerne med råd til forbedringer.

post-56975-0-15024100-1365331081_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Hej Nichlas

Jeg kan se på din kostplan at du har fokuseret meget på, at al din kost er så mager/fedtfattig som mulig. Det er der sådan set ikke noget galt i, men der er - samlet set - simpelthen for lidt fedt i din kost! Skær i kulhydraterne eller endda en smule i proteinerne og få noget mere fedt indenbords. Et godt udgangspunkt er 1g. fedt pr. kg. du vejer - eller gerne vil veje. Så kom op på en 60-70g. fedt om dagen.

Et forslag til sund fedt kunne være: steg din kylling i olivenolie. Steg alt i olivenolie. Avocadoer, nødder og mandler er en rigtig god kilde til sundt fedt.

Edited by Morten Gimm Kongsfelt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share