Cut eller bulk? Hjælp!


Pumpertp
 Share

Recommended Posts

Hejsa dudes derude.
Jeg er sgu blevet lidt i tvivl om hvad der vil være bedst for mig pt.
Jeg har i 1 års tid gået fra 52 kg til 76 kg, som jeg er sindsyg tilfreds med.
Som i kan se på billederne nedenunder, så er jeg stadig markeret, men kunne godt tænke mig at få lidt

større arme, men stadig have mine træne mavemuskler frem.
Som i kan se har jeg opbygget en del masse, og jeg tror det ville være fedt at tabe 3-5 kilo, og få en god markeret lean krop?
Hvormeget tror i der skal til (kg( før at mine mavemuskler bliver synlige, eller burde jeg istedet bulk videre som jeg

har gjort i noget tid efterhånden.

Se vedhæftede billeder. Tak på forhånd. :pumpin:

post-54313-0-95359800-1365363607.jpg

post-54313-0-91854300-1365363618.jpg

Link to comment
Share on other sites

3-4 kg, og 5-7 hvis du vil være meeeget cut, men der omkring, men du skal tænke på at dine biceps muskler er lange og ikke små og tætte, så der skal noget mere til hvis det er det lidt mere tætte look du går efter, så jeg synes du skal prøve at cutte ned og prøve den lidt mere atletiske kropstype. Det er bare lige hvad mit øjemål siger mig :)

Link to comment
Share on other sites

3-4 kg, og 5-7 hvis du vil være meeeget cut, men der omkring, men du skal tænke på at dine biceps muskler er lange og ikke små og tætte, så der skal noget mere til hvis det er det lidt mere tætte look du går efter, så jeg synes du skal prøve at cutte ned og prøve den lidt mere atletiske kropstype. Det er bare lige hvad mit øjemål siger mig :)

Så du mener/tror ikke at mine arme umiddelbart vil blive mindre selvom jeg cutter 4-7 kilo? :D Og tak for dit svar

Link to comment
Share on other sites

Jo altså lidt, men du skal tænke på at det kun er cm du ville kunne se det, men i praksis så vil de se større ud fordi du viser noget mere af den om man så må sige rene muskel :). Og så husk at jo flere carbs du cutter fra jo mere "flad" vil du komme til at se ud, men det kommer så snart du fylder mere carbs på :). Det var så lidt dude :)

Link to comment
Share on other sites

Jo altså lidt, men du skal tænke på at det kun er cm du ville kunne se det, men i praksis så vil de se større ud fordi du viser noget mere af den om man så må sige rene muskel :). Og så husk at jo flere carbs du cutter fra jo mere "flad" vil du komme til at se ud, men det kommer så snart du fylder mere carbs på :). Det var så lidt dude :)

Carbs = kulhydrater right? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share