Slankepiller, fedtforbrænding osv til piger


trine1007
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har nu været inde og kigge på forskellige hjemmesider, hvor der bl.a. sælges produkter til proteinpulver, kosttilskud og fedtforbrænding.

Er der nogen der kan anbefale nogle produkter indenfor fedtforbrænding?

Til information så er jeg en aktiv pige, som går meget i fitnesscenter. Jeg vejer 60 kg (VIL GERNE NED PÅ 56 KG som tidligere!), og er 173 cm høj. Jeg er selvfølgelig ikke tyk, men jeg mangler stadigvæk at komme af med det sidste hvalpefedt som træning ikke hjælper på længere. Er godt klar over at kosten også er en vigtig del af det, men der burde da findes noget der kan hjælpe mig med det sidste?

Link to comment
Share on other sites

Kosten er ikke bare en vigtig del af det - det er alfa og omega! Drop idéen om slankepiller og hokus-pokus. Der er én ting der virker: Spis mindre end du forbrænder og kombiner det gerne med motion (både styrke og cardio).

Der findes noget, der kan hjælpe dig med det sidste. Det er dig selv og din viljestyrke.

Link to comment
Share on other sites

I know all about this... Men hold dig fra slankepiller og diverse fedtforbrændende mirakelmidler, for de findes ikke... Selv om du spiser slankepiller, er den rigtige kost og motion stadig enormt vigtig, så spørgsmålet er om det ikke bare er fup og fidus :-) de gør måske at du føler dig mindre sulten, eller slet ikke sulten og så går din krop i starvation mode (sulte mode) og når den er det, er det cirka dobbelt så meget arbejde for kroppen at forbrænde. Hold dig fra det!

Prøv den her i et par uger (jeg tager den tit 2 uger af gangen, og så 2 uger noget andet og så 2 uger det her igen - for ikke at køre træt i det)

Morgenmad: Røræg af æggehvider (med måske en enkelt æggeblomme, for smagens skyld), dåsebønner og grøntsager efter eget valg (gerne broccoli, spinat, peberfrugt)

Frokost: Stegt kylling vendt i noget texas krydderi (kan købes i alle supermarkeder), stegte peberfrugter, stegte løg og bønner igen.

Aftensmad: En blandet salat, med f.eks. broccoli, spinat, peberfrugt, forårsløg, agurk, tun og lidt chilipeber.

Du kan lave store portioner, så du ikke skal stå og lave det hver dag. Det er dejligt nemt, smager godt og du burde helt sikkert smide det sidste hvalpefedt, med den diæt :-) husk at drikke masser af vand. Som snack kan du evt. tage nogle mandler, fiberriskager eller kanelknækbrød.

Du kan skære bønnerne fra, hvis du ikke kan lide dem og i stedet diske op med lidt ekstra grøntsager. Kylling kan du bytte ud med fisk 2 gange om ugen, eller kalkun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share