AB Swing


Back
 Share

Recommended Posts

Hej

er det nogen som har erfaring med AB Swing fra www.tvshop.com, jeg overvejer at købe den, men

da det er tvshop ved jeg ikke hvor meget produktet vil hjælpe med træning af maven.

Det vil være stor hjælp at høre nogen mening om det, jeg har længe trænet i motioncenter, men uden det store resultater på maveområdet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke personlig erfaring med AB swing, men jeg vil alligevel give et par råd med på vejen.

Jeg har set reklamen, og hvis man skal dømme efter mængden af bullocks du får smidt i hovedet, så kan den absolut ikke anbefales.

En af testpersonerne skulle have tabt 18cm om livet på en måned!!! Helt absurd.

Som regel bliver det nævnt enkelt gang, hvis man er heldig, at "testpersonerne" også har ændret deres kost og trænet 3 gange ugentligt eller noget i den stil.

Det du udsætter mavemusklerne for kan ikke være meget anerledes end diverse leg raises, crunches osv.

Det sædvanlige argument om at du kan sidde oprejst mens du laver øvelsen (og måske se fjernsyn imens) giver jeg ikke meget for. Med mindre du har hovedet nedad kan placeringen ikke være det store problem, og hvis man kan se fjernsyn imens er øvelsen ikke hård nok!!!

Har du et godt fedtlag omkring maven, så vil alverdens mavetræning ikke give dig sixpack. Fedtet skal væk før mavemusklerne kan ses.

Der er skrevet flere udmærkede artikler om mavetræning både her på MOL og på getbig, så jeg vil foreslå dig at læse dem.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share