Proteinpulver afstemning - forarbejdet


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg skal nu snart til at lede efter noget nyt proteinpulver, da min beskedne dunk fra matas(ikke anbefalelig, klumber) er ved at løbe tør ;)

Så jeg tænkte på, hvad er JERES farvorit proteinpulver? Sådan at jeg kunne få et fingerpreg om hvad der ville være godt at anskaffe sig!

Når jeg siger Farvorit kan det jo godt være en kombination af kvalitet og pris...

Jeg ved godt at dette er et standard spørgsmål, men jeg vil peppe det lidt op i form af at simpelthen lave en afstemning om hvordan MOL boernes proteinpulver smag ligger fordelt. Dette kræver dog at jeg ved hvad der kan være af kandidater før end at jeg kan lave en poll, så jeg vil bede jer om at afgive jeres farvorit proteinpulver kandidater...

Dette vil med garanti ikke kun gavne mig, men også mange andre der er på udkig efter godt proteinpulver ;)

På forhånd tak!

Mvh Ethan Hunt

Edited by Ethan Hunt
Link to comment
Share on other sites

Tja..vikings protein har en favorabel pris, er ikke for svær at opløse og den vanilje jeg har smager ikke for skidt :).

Har engang haft noget designer protein. Smagte fantastisk, men var hamrende dyrt.

har prøvet diverse weight gainers..men det behøver jeg vist ikke mere :D :D :D. Undgå bare alt der skal forestille at smage af jordbær.jeg havde en 5 kg dunk med noget (jeg tror det var nutrisport) Jordbær der var en kamp at komme igennem.

Link to comment
Share on other sites

Undgå bare alt der skal forestille at smage af jordbær

Jeg har lige købt en spand Viking protein med jordbærsmag.... som alt andet protein smager det jo syntetisk ligegyldigt hvilken smag.... personligt synes jeg dette produkt smager smager herligt i alle varianterne! :)

Og så er det til en favorable pris + proteinindhold..... 80 gr. protein pr. 100 gr. pulver.

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Skal vi lige snuppe den sidste smagsvariant af Viking? Jeg har købt en spand med Chokoladesmag. Proteinkvaliteten kan jeg ikke helt bedønne endnu, men i forhold til det Designer og Maxim 85+ jeg før har brugt, smager det godt - og er dejligt nemt at opløse

Link to comment
Share on other sites

Looking good ;)

Keep´em com´in ;)

Indtil videre har vi (og please ret på mig hvis noget er det samme, eller hvis jeg skriver noget på der ikke er proteinpulver og evt. andre fejl jeg måske laver)

Viking protein

Vanillie

Jorbær

Alle varrianterne

Chokoladesmag

Danlabnutritions Ultrawhey2

Chokolade

Viking Whey

Vanilie

CN

vanilje

Prolab

Chokolade

(har ikke helt bestemt mig om jeg også vil flætte samgsvarianter ind i legen, eller om jeg først vil gøre det senere. Men nu skriver jeg alt det gode op der har været nævnt. Så kan beskæring foregå senere)

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

XAX---> "Burde nok lade være med at skrive noget her meen.... " Tja nu når du siger det - nej det da ok selvom man ikke har den store viden omkring kosttilskud kan man jo godt have et favoritmærke/smag!!!

Ok min favorit - i tilfælde nogel skulle være i tvivl - er Prolab's chokolade.

Men denne tråd fortælle jo mere om hvad folk bruger end hvad der smager godt. Det kan være der sidder en enkelt gut derude der bruger eks. Ultimate Nutrition, som vi alle ville have syntes smagte godt, hvis vi bare havde smagt den meen....

Link to comment
Share on other sites

Viking vanilie og jordbær smager begge OK til en fornuftig pris/indhold - bruger dem begge pt.

- vanilie er god til post-workout-shakes (med banan og udos)

- Jordbær er kanon hvis man laver den så den bliver lidt tyk i det - en meljævner halvt fyldt med iskold skummemælk til en skefuld. mums!

Nutrisports vanilie bruger jeg altid til min morgenmad (blendes med mælk, havregryn, banan og PB) Den giver den en kanon smag og konsistens - Der er lidt tykkere, og mætter derfor bedre! Også en fornuftig pris/indhold!

Jeg har desværre ikke smagt andre mærker, men hvis danlab prolab mm. har lyst til at sende en smagsprøve skal jeg med glæde komme med min vurdering :)

Link to comment
Share on other sites

Ja ikke at det kan komme som en overraskelse, men jeg er jo altså en choco-dreng :tongue: og jeg er jo altså også en Prolab-dreng :D , så det er mit bud! Dog vil jeg sige at Ultimate N. med choco også smager ok, dog nok ikke så god kvali. som Purewhey! :D

Jeg er pt. ved at prøve køre/smage en Viking med choco, men det minder om choco-karklud i smagen og klumper meget, sætter sig i låget på min shaker!! Øv!! :angry: Så ingen anbefalinger herfra! :) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

XAX---> "Burde nok lade være med at skrive noget her meen.... " Tja nu når du siger det - nej det da ok selvom man ikke har den store viden omkring kosttilskud kan man jo godt have et favoritmærke/smag!!!

Viden :lol:

Næh, mit engagement i getbig gør at nogle folk mener at jeg ville være inhabil i denne sag. :rolleyes:

Jeg ved skam godt hvad jeg vil betale for når det gælder "såkaldt" kvalitet...

Link to comment
Share on other sites

Ingen har endnu lavet en frugtsmag jeg kan leve med, -

Det er forstår jeg ikke..... Viking med jordbær glider let og ubesværet ned... bevares, det er jo ikke en smagsoplevelse af gastronomiske højder, men det smager da fint! :)

Jeg er clean men er forhåndværende (mis)bruger af proteinpulver

Igennem tiden har jeg prøvet omkring 20 forskellige mærker. Jeg giver JS helt og aldeles ret i at det er så godt som umuligt at fremelske en syntetisk frugtsmag der tilfredsstiller ganen. Som oftest sidder man med en underlig udefinerlig lakridsagtig bismag efter indtagelse af f.eks en jordbærshake :blink: . Så er der chocoladevarianterne men de blegner lidt ved siden af den ægte vare <_<

Vanille varianterne synes jeg generelt at "de" har nemmere at efterligne i laboratorierne - ja nogen gange kan man ligefrem finde rester af vanille der har forvildet sig ned i bøtten. :)

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Har prøvet en Prolab jordbær, der faktisk smagte af jordbær! Men synes den var lidt for dyr. Den værste jeg har prøvet er klart soja protein fra matas! Har også prøvet en eller anden fra matas med banan, den var ikke en af mine favoritter.. Her på det sidste har det været viking choko, den er ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share