Cut eller Bulk


Hare45
 Share

Recommended Posts

Jeg tror at du skal træne og ikke tænke alt for meget over om du cutter eller bulker.

selvfølgelig træner jeg. Er bare kommet til det punkt, hvor jeg ikke ved, hvad det rigtige er. :)

Jeg har overvejet at cutte ned til 77 kg, men da jeg næsten er 190, er jeg i tvivl, om det bliver for meget.

Edited by Hare45
Link to comment
Share on other sites

Lige som de andre siger. Der skal noget mad indenbords og løftes nogle tunge vægte.

Få evt tjekket din fedtprocent, for den er nok en af de bedste indikationer på om det er tid til cut eller bulk, hvis du ikke er ved at gøre klar til en konkurrence (her tæller strandsæsonen også), for så er det altid ærgeligt at få et par kilo på sidebenene.

Tror helt klart det ville pynte mest på dig at få noget masse på istedet for at blive endnu mindre.

Jeg er selv 1,95 og har ikke været under 110 kg i flere år, så synes det lyder som om der sagtens kan kommer noget mere masse på dig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Med al respekt: Du har ikke et grundlag der gør det relevant at tænke i termerne "cut" og "bulk".

Du har ikke en tilstrækkelig muskelmasse til at se andet end tynd ud hvis du "cutter" og tyndfed ud hvis du "bulker".

Træn igennem i yderligere et par år, spis ordentligt og glem i mellemtiden alt om bullshit-udtryk som "cut" og "bulk"!

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share