16 årig dreng - Hvalpefedt på arme og knæ


Salobrena
 Share

Recommended Posts

Hej Motion Online.

Da jeg ikke lige vidste hvor jeg ellers skulle placere dette emne, så valgte jeg at placere det i vægttab, det har måske ikke helt så meget med det at gøre, men ja..

Som sagt er jeg en dreng på 16 år. Jeg er ikke særlig stor, 173 cm høj og vejer omkring 58 kg.

Jeg har noget jeg godt kunne tænke mig lige at spørge jer om. Jeg har stort set siden tidernes morgen haft utrolig meget hvalpe fedt omkring mine arme og knæ(ben), og det irriterer mig voldsomt da jeg hverken får lyst til at gå med shorts eller t-shirt, så nu har jeg sat mig for at gøre noget ved det..

Da jeg ikke er overvægtig synes jeg det er utrolig mærkeligt at mit fedt lagres ligepræcis de to steder. Jeg har altid dyrket utrolig meget sport, men det synes aldrig forsvinde, så ville høre om der er noget der måske har et forslag til hvordan jeg kan forbrænde det, men samtidig også træne resten af kroppen? Da jeg ikke for alvor er gået i puberteten endnu, så ved jeg ærligtalt heller ikke om det har noget med det at gøre, men hvis det har er det så bare at vente eller findes der en måde på hvordan jeg kan forbrænde det? - Måske skal jeg begynde at følge en bestemt kostplan og et bestemt træningsprogram?

På forhånd tak.

Mvh Salobreña. :-)

Link to comment
Share on other sites

Det er meget sandsynligt, at det er noget kun DU lægger mærke til - måske er det ikke engang virkeligt.. :) Du skal i hvert fald ikke tabe dig. Og du kan ikke træne dine knæ eller dine arme specifikt for at få noget evt. fedt til at forsvinde derfra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænker lidt om du er sikker , at det er fedt? I den periode jeg trænede mest, fik jeg en muskel lige over knæet, som kunne forveksles med en delle, når den ikke var spændt.. Måske det også er det hos dig? I hvert fald skal du IKKE tabe dig :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share