Sign in to follow this  
Rassep

Nu vil jeg fanme være lækker!

Recommended Posts

Hej allesammen!

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne træne og spise mig til en lækker og fit krop.

MEENNN... det synes jeg også jeg gør - det er bare som om min krop ikke helt følger med!

Kvinde, 174, 60-62 kg (svinger) fedt% 22-23 (svinger)

Min kost hedder 1350-1500 kcal om dagen, træning 3-5 gange om ugen. blanding af cardio og styrke.

Min kost består primært af grøntsager og kylling, magert kød.. rugbrød til frokost, med makrel eller magert pålæg.

Æg, skyr, bær, rugbrød til morgenmad. og MASSER af vand. I hvert fald 2-3 liter om dagen.

hvad.... gør jeg forkert/hvor kan jeg gøre noget anderledes.

Det skal siges at jeg nyder en bytur i ny og næ..

Håber I kan hjælpe mig..

post-56124-0-52770100-1369255318_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart gør du, hvad du skal, og jeg vil egentlig ikke sige, du skal lave noget om. Hvor tit går du i byen, og HVORDAN går du i byen (sanseløst druk med McD inden du går hjem, eller bare moderat)?

Derudover er din krop allerede lækker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har før gået i byen på den måde... og det har jeg nu lavet 100% om, da det nok i virkeligheden var min største last.

Jeg drikker rom/colalight, og prøver at komme udenom for mange af de kcal fyldte drikke.

Men godt at høre - så skal jeg bare klø på! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tålmodighed, fornuftigt træning, konditions-træning og en fornuftig diæt. Du bliver ikke lean af at sulte dig. Skriv lidt flere data på:

Hvordan en typisk dag ser ud, og vær 100% ærlig.

Hvordan styrketræner du?

Dyrker du konditionstræning?

Hvad er dit mål?

Hvad er du villig til at ofre for dit mål?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mit meget fordomsfulde gæt går på at din træning er helt gal.

Din "styrketræning" er muligvis bodypump eller 45 minutters flakken rundt mellem maskinerne hvor du lave 3x10-12 gentagelser med samme belastning som sidst, indtil du ikke rigtig gider mere.

Jeg håber at jeg tager fejl. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Som Fame Boy er inden på, hvor længe har du været i gang? hvordan og ikke mindst, hvor meget længer du i din træningen???

Min erfaring siger mig desværre; at der er mange som går til noget træning, men ikke for det ud af træningen som de kunne, kun forbi de ikke presser sig selv!

Med den kost og hvis du giver det max's gas i træningstimerne, skulle der snart ske noget.

Omvendt, giver du den gas til træning, men ligger i for stort et underskud af kcal til dagligt. Holder kroppen fast i alt det du putter i den. Dette er slet ikke mit område, så bliver en meget lang uforståelig forklaring, at forsøge at uddybe det. Men en sætning der satte sig fast, af min kostvejleder :music:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Jeg har været igang on and off siden august 2012, men har givet op flere gange undervejs, fordi jeg manglede ordenlige resultater (dumt, i know) vil ikke ske den her gang!

Jeg træner med høj belastning - så høj at jeg max kan tage 6-7 gentagelser pr. sæt, og starter altid ud med 40-50 minutters cardio hvor jeg forbrænder en 3-400 kcal.

Mit mål er 56 kg, og en reduceret fedtprocent, og at blive tonet... og se pæn ud nøgen..

Jeg har de sidste par uger spist 2000 - 2500 kcal om dagen, og det har jeg taget på af.. så nu er jeg gået tilbage til de få kalorier... ihhhh!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mit meget fordomsfulde gæt går på at din træning er helt gal.

Din "styrketræning" er muligvis bodypump eller 45 minutters flakken rundt mellem maskinerne hvor du lave 3x10-12 gentagelser med samme belastning som sidst, indtil du ikke rigtig gider mere.

Jeg håber at jeg tager fejl. :)

Jeg skriver ned hver gang hvor høj en belastning der har været på - og så prøver jeg så vidt muligt at komme mere og mere vægt på, så mine muskler bliver udfordret fra gang til gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this