Vil af med fedt omkring maven


Sivasli_
 Share

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg er for ca 1½ måned siden begyndt med at løbe ca 3-4 gange om ugen. Lagde ud med 4 km pr dag og lige pt. svinger jeg omkring 5-7,5 km pr gang.

Typisk med en hastighed på 9-10km/t

Jeg har nu tabt mig ca 6 kg og vil gerne af med fedt rundt omkring maven, så maven bliver mindre. Jeg er ikke til meget træning forstået på den måde at jeg ikke er interesseret i en sindsyg krop eller noget.. vil blot af med maven..

Hvordan klarer jeg dette ved siden af mit løb?

Takker

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skrev herovre i dette indlæg (http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=61201). Så er LCHF måske en måde at gøre det på, LCHF er super fordi du forbrænder fedt istedet for sukker. Desuden sætter det din forbrænder markant i vejret.

Jeg vil meget gerne støtte op om LCHF, men at sige, at man forbrænder fedt istedet for sukker er altså en lige grov nok forenkling.

Så simpelt er det altså ikke... I enden handler det stadigvæk om, om dit indtag af kalorier er mindre, end dit forbrug/behov. Uanset om det kommer fra sukker eller fedt - eller protein eller alkohol...

Link to comment
Share on other sites

Du kan IKKE punkt slanke dig. Dvs. At fedt på din mave vil forsvinde lige så stille og roligt når du taber dig.

Du kan evt variere din træning så kroppe bevare en høj forbrænding.

Varier mellem stille løbeture, og fx noget tempo, interval løb.

Spis fornuftigt, og lad være med at hoppe ukritisk på diverse psydocidenskabelige kost principper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share