Ondt imellem nedre del af knæ og øvre del af skinnebenet


215
 Share

Recommended Posts

Begyndte her for 2 -3 dage siden at løbe igen efter en måneds projektskrivning og fastfood spisning...

Løbeturen var meget hårdere en forventet, og det mest irreterende nu er smerten..
Jeg ville ikke kalde smerten for skyldes skinnebensbetændelse, da jeg før har prøvet og det som jeg har nu kan ikke sammenlignes med skinnebentændelse.

Smerten opstår når jeg bøjer mine knæ med kropsvægt, f.eks. en tur ned ad trapperne kan give vildeste smerter i knæet, hvorimod er opad er der færrer smerter iforhold til nedad.

Når jeg løber forsvinder smerterne heller ikke , de er der konstant..

Jeg har også lagt mærke til at smerten har gjort at når jeg løber, så strækker jeg ikke benene helt ud men...
det ser ud som at jeg går hurtigt/lunter, hvilket gør at min løbehastighed er faldet drastisk..

Nu har jeg bøvlet med det de sidste 3 dage,.. nogen som kender til problemet og kunne komme noget info?..

Edited by 215
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nøjagtig det samme problem. Dog er mit når jeg belaster knæet ved at gå op af trapper eller træde hårdt i cykelpedalerne.

Jeg er blevet scannet på sygehuset og det er det lægerne kalder et "jumpers knee" - Det er en irritation af ledbåndet fra skinnebenet og der hvor den sidder fast på knæet.

Umiddelbart er der ikke noget at gøre. Det kan afhjælpes lidt med de her støttebånd med velcro man kan købe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share