Bare fra dobbelt A - Prøver nu kræfter med TRI


Cirkeline
 Share

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SVØMNING

Fik øvet lidt crawl og at puste ud under vand. Fik endelig taget mig sammen til det og det kom heldigvis hurtigt tilbage til mig, selvom jeg stadig synes det er lidt ubehageligt. Det dkal bare øves. Regner med til OW imorgen tidlig. Idag fik jeg ikke gjort det, da jeg sov igennem efter en hård arbejdsuge.

LØB

Kommer senere...

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING

Squat

1 x 12 x 45 kg

2 x 8 x 45 kg

Dødløft

1 x 12 x 60 kg

2 x 6 x 60 kg

BOR

1 x 10 x 40 kg

2 x 8 x 40 kg

Lateral pulldown

3 x 12 x 35 kg

DB biceps

2 x 12 x 6 kg

1 x 10 x 6 kg

Mave 5 kg

Skulderøvelser

LØB

5.4 km 35 min

Så ringede en åndssvag telefonsælger med ukendt nummer og eftersom et ukendt nummer for tiden kimer mig ned, lægger på, så tog jeg den og han fattede virkelig ikke jeg ikke gad. Så da jeg fik lagt på var løbebåndet nulstillet og så gad jeg ikke mere.

Træningen er lidt hård for tiden, da jeg har megt arbejde. Mit skinnebensbetændelse vender lidt tilbage, så det blir ikke til så meget de næste to uger. Håber jeg kan få svømmet en del.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning skulderøvelser

Bænkpres

3 x 10 x 20 kg

6 s pause i bunden

Lateral pulldown

3 x 12 x 35 kg

Seated row

3 x 12 x 25 kg

3 s pause i bund

Facepull

3 x 12 x 10 kg

Triceps pushdown

2 x 12 x 12.5 kg

1 x 12 x 15 kg

Hammer curls

3 x 12 x 6 kg

Skulderpres

3 x 12 x 4 kg

For første gang i et par måneder... Ingen smerte, optur :)

Mave 5 kg

Og kom self ikke til OW svømning... Er så doven for tiden ift ting der tager lidt ekstra tid, men møder først kl 23 idag, så forestille mig at jeg kommer derned på et eller andet tidspunkt idag. Nu er strandgæsterne forhåbentligt også væk idag :)

Link to comment
Share on other sites

Holder lige et par dages træningsfri efter en masse arbejde og nu lidt sygdom.

Er gået igang med at planlægge vandretur og cykeltur, men kan ikke helt finde ud ar hvor realistisk jeg er.

Cykeltur til Aalborg er ialt ca 224 km. Hvis jeg køre på MTB og holder en pæn fart er det max 20 km/t med pauser. 108.3 km til Odden kan cykles på ca. 5.5 t og der skal medregnes lidt tid til at nå færgen. Satser på færgen enten 12:15 eller 14:15. Så er jeg i Ebeltoft 13:25 eller 15:25.

Der er 116 km tilbage til Aalborg og det er ca 6 t. Så jeg kan være i Aalborg 19:25 eller 21:25. Ellers skal jeg regne med at mine ben er helt smadrede og overnatte et sted. Kan ikke helt finde ud af hvad der er realistisk. Solen går tidligt ned i sep, så at være i Aalborg 19:25 er nok bedst, men så skal man nok lige regne lidt længere tid med...

Tror i det er realistisk på en dag ?

Jeg tænker nemlig at jeg nok godt kan... :)

Nåh ja 4. Dag uden raffineret sukker eller kage vægt 64.3 kg

Edited by Cirkeline
Link to comment
Share on other sites

D.5/8

Træning

Squat

3 x 10 x 40 kg

BOR

2 x 10 x 35 kg

1 x 6 x 40 kg

Lateral pulldown

3 x 10 x 35 kg

Hammer curls

1 x 12 x 6 kg

2 x 12 x 7 kg

DB Skulderpres

1 x 12 x 4 kg

1 x 12 x 5 kg

1 x 12 x 6 kg

Seated row

3 x 10 x 25 kg

Bænkpres

1 x 6 x 20 kg

2 x 10 x 30 kg

Mave 5 kg

Skulderbladsøvelser

Var virkelig ramt efter bytur i weekenden. Gad godt ud at svømme OW idag. Skal have købt en badedragt.

Nå men krigen imod cykelhandlerne er gået igang. Har bestilt lappegrej, bremseklodser, pumpe m. Manometer etc. Hjem. Gider ikke have dem til at lave det mere, det er alt for dyrt, så nu gør jeg det selv.

D. 8/8

Skandia Adventure Race

Cykling

MTB orientering ca. 20 km på en time. Vi fandt vist 75% poster og kunne ikke nå resten.

Løb

Omkring 7 km på 1 time. Der var 2x padling på luftmadras i vand og 4x svømning efter poster. Tog svømningerne, da jeg er sindssygt dårlig til at løbe.

Rigtig fedt event, men for søren hvor gad jeg godt blive bedre til at løbe.

---------------------------

Gik igang med leangains 16/8 idag. Det er gået rigtig fint. Dog er jeg først kommet hjem fra løb nu, så må tage mit sidste måltid nu og spise kl 13 imorgen, det gjorde jeg også idag. Har dag/nat imorgen, så kommer til at sove når jeg må spise og være vågen når jeg faster... Det samme med mandag, det blir lidt svært :) Men blir spændende at se om det endelig er en kost der passer mig.

Dejlig dag på arbejde! Har bare snakket med betjente hele dagen, det huede mig.

Edited by Cirkeline
Link to comment
Share on other sites

Cykling

FW havde lukket da jeg kl 20:39 stod udenfor deres dør :( Kunne ikke sove mere inden nattevagt da jeg kom hjem, så satte mig op på cyklen.

40 km 1t 46 m

----------------

Leangains er lidt problematisk med mine arbejdstider. Idag fastede jeg til kl 13, dermed 14 t. Skulle herefter sove imellem mine to vagter og stod op kl 20, cyklede og har først haft mulighed for at spise nu kl 24. Imorgen korter jeg fasten ned til 13 t, da jeg skal ud i urban high roping kl 14-18.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Bænk

1 x 6 x 20 kg

3 x 10 x 30 kg

Squat

1 x 6 x 20 kg

3 x 12 x 30 kg

Seated row

3 x 12 x 25 kg

Lateral pulldown

3 x 10 x 35 kg

Triceps pushdown

3 x 10 x 15 kg

Facepull

3 x 12 x 10 kg

Hammer curls

1 x 12 x 7 kg

BB curl

1 x 12 x 10 kg

1 x 12 x 12 kg

Mave 5 kg

Skulder+skulderbladsøvelser

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning skulder+skulderbladsøvelser

Roning

12.200 km 1 t

Løb

2 km

Imorgen tidlig har jeg weekend efter nogle sindssyge skift. Fredag Dagvagt+nattevagt, lørdag nattevagt, mandag dagvagt+nattevagt, tirsdag nattevagt. Er helt færdig nu. Har søgt afspadsering fredag så jeg forhåbentligt får to fridage sammenlagt. En sovedag tæller ikke som fridag i min verden. Glæder mig til at alle er tilbage fra sommerferie så planerne bliver normale igen.

Link to comment
Share on other sites

KMD 4:18:4

Svømning

400 m 09:47

Cykling

På citybike - det gik sgu hurtigt

18 km 34:01 31.8 km/t

Løb

4 km 21:43

Skiftetid ialt 8:15

Tid ialt 1:13:46

Var sat til afspadsering imorgen, men fik det ikke, de havde en masse undskyldninger selvom vi stod 10 til DV. Så der er to uger imellem to sammenhængende fridage. Nu stopper jeg i det mindste med at have nattevagt hver uge, men er sindssygt smadret og forventer ikke den vilde præstation iaften.

Edited by Cirkeline
Link to comment
Share on other sites

Træning

Squat

1 x 12 x 35 kg

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 45 kg

BOR

2 x 12 x 35 kg

1 x 10 x 35 kg

Bænk

3 x 10 x 30 kg

Lateral pulldown

3 x 12 x 35 kg

Facepull

3 x 12 x 10 kg

Triceps pushdown

3 x 12 x 15 kg

BB curl

3 x 12 x 15 kg

DB skulderpres

3 x 12 x 6 kg

Seated row

1 x 12 x 25 kg

2 x 8 x 25 kg

Mave 5 kg

Skulder+skulderbladsøvelser

Den ventetid her gør mig sindssyg. Kan ikke tænke på andet og arbejde er bare en gene, da jeg virkelig ikke vil være der et år mere. Fik heldigvis et dejligt opkald langvejsfra igår, det hjalp lidt :) Glæder mig så meget til næste weekend, hvor der er friweekend, Mads Langer, vandretur og gode veninder.

Link to comment
Share on other sites

Er begyndt at få en smule løbeknæ på højre ben. Det virker til at med en stor dosis fiskeolie dagligt, kan jeg holde mit skinnebensbetændelse i skak. Jeg overvejer at starte helt fra bunden med et løbeprogram for begyndere, så jeg får trænet mine knæled og senere op til løb. Dog er jeg en smule skeptisk, da jeg selv mener at jeg med cykling burde være over begynderstadiet. Knæene siger dog noget andet... Så når jeg får taget mig mere sammen til målrettet træning i næste måned finder jeg et program.

Skal til møde i en nyopstartet tri klub d. 2/9 med min veninde. Glæder mig til at komme mere igang :)

Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning 1 km løb, 1 km roning

Skulder+skulderbladsøvelser

Bænk

2 x 8 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

Lateral pulldown

3 x 12 x 35 kg

BB biceps

2 x 12 x 14 kg

1 x 12 x 16 kg

DB skulderpres

3 x 12 x 6 kg

Seated row

2 x 12 x 25 kg

1 x 10 x 25 kg

Tricepspushdown

2 x 12 x 15 kg

1 x 10 x 15 kg

Facepull

2 x 12 x 10 kg

1 x 12 x 12.5 kg

Hoftestabilitets-kedelig-øvelse

Mave 5 kg

Midt i min facepull pause vælter en gammel pumpet mand hen til mig og spørger mig og jeg skal stå der og ikke lave noget og nej intet glimt i øjet, han mente det sgu... Jeg svarer jeg holder pause og han siger hurtigt at så kører han lige noget på maskinen. What!? Jeg siger til ham at det kan han når jeg er færdig... Mega ubehøvlet idiot. I kender typen, en gammel afdanket VLer som stadig tror han kan bestemme i centret. Bagefter tænker man over alle de ting man skulle have sagt, fx at han kunne spørge pænt. Er ved at være træt af ubehøvlede mennesker.

Gav en bilist fingeren idag, endda i en falck trøje, så de fik lige lidt bad standing. Er ved at være træt af at være tæt på at blive kørt ned hver evige eneste dag jeg cykler på arbejde. I forgårs måtte to venstresvingsbaner nødbremse for ikke at køre mig ned. Der var ikke mørkt, der var grønt lys for mig, jeg havde en rød jakke på, de kigger bare overhovedet ikke efter i trafikken! [-X

Okay ja jeg er sgu lidt sur for tiden, er træt af den ventetid og vil gerne snart have lidt fri.

Nå anyways... Fik konstateret ustabil højre hofte hos fys idag... Så skal igang med kedelig stabilitetsøvelse og så bliver det forhåbentligt snart bedre, er sikkert det der giver mig løberknæ.

Frøken sunshine vil få lidt at spise nu, tror mit blodsukker er lidt lavt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning idag

Ville gerne svømme, men har ikke noget sted at smide mit tøj efter omklædning, når jeg svømmer i Amager strandpark og har ikke købt en havtaske endnu. Mit højre ben stikker lidt i skinnebenet når jeg går, så det er nok fint at holde pause. Laver dog mine kedelige stabilitetsøvelser og får lavet den sidste del af pakken til det varme land.

Min cykeltur til Aalborg er ændret. Jeg fandt fly til 598,- t/r og synes det var lidt lækkert at få 5 dage i Aalborg med plads til en bytur torsdag :) Så må cykle en anden god gang. Glæder mig bare til at holde sommerferie!

Link to comment
Share on other sites

Spændende med den nye tri klub, hvad er det for en?

Sidder lige på arbejde og keder mig, så det går hurtigt med at svare :) Det er tri-club. Den er helt nyopstartet pr 1/9, så de så sit snit til at reklamere til kmd. Der manglede virkelig også en herovre efterhånden.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Skulder+skulderbladsøvelser

Bænk

1 x 10 x 20 kg

3 x 10 x 30 kg

Kan ikke helt finde ud af hvor bredt jeg vil holde...

Lateral pulldown

3 x 12 x 35 kg

BB curl

2 x 12 x 14 kg

1 x 11 x 14 kg

Reverse pullup

1 x 6 BW

2 x 6 x 5 kg

Triceps pushdown

3 x 12 x 15 kg

Facepull

3 x 12 x 10 kg

DB skulderpres

3 x 12 x 6 kg

Mave 5 kg

Elastikøvelser til gluteus medius. Min personalfys sagde den ikke ville fungere, men satser på at stole på Haackers videoråd :)

Glæder mig så meget til weekend!! En aftenvagt tilbage og så er der endelig weekend, for første gang i tre uger. Skal drikke mig bedugget imorgen til Mads Langer, det blir dejligt :)

Link to comment
Share on other sites

Svømning

1 km OW

Er helt mæt af alt det havvand jeg slugte... Der var rigtig mange bølger, så at øve svømning med hovedet under vand, var ikke helt nemt. Jeg har fundet nogle af mine problemer. Trækker vand ind med næsen og synes generelt bare det er ubehageligt at puste ud under vand. Løsningen kunne være næseklemme ? Eller simpelthen bare at øve det i svømmehal og blive mere sikker i vandet.

Det er en skam når jeg har været så vild med at dykke og svømme crawl, at jeg kan blive så bange for det. Forhåbentligt kan jeg blive vild med det igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share