Undgå løs hud efter hurtigt vægttab


RotVeile
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er en fyr på 19 der af flere omgange har tabt sig omkring de 10 kg. (og taget på igen + ranter).

Nu er tiden så kommet til at jeg skal tabe mig permanent, ikke kun for at se bedre ud, men også fordi jeg ender med at dø tidligt, hvis jeg fortsætter min nuværende livsstil.

Jeg er 181 cm høj og vejer 100 kg.

Jeg har absolut ingen problemer med at tabe mig, og jeg kan gøre det lige fra stille og roligt (ca. 1 kg. om ugen) til sikkert alt for hurtigt (ca. 4 kg om ugen i starten af vægttabet), og dette foregår uden træning.

Mit ENESTE problem omkring mit vægttab er min bekymring for løs hængehud efter vægttabet.

Mit mål er ikke at blive "bræt-slank" men 'bare' at tabe 20 - 30 kg. Jeg har tænkt mig at gøre det uden træning, da jeg ikke har tid eller overskud i øjeblikket, men risikerer jeg så ikke en forfærdelig masse hængehud?

Jeg søger ikke nødvendigvis nogle nemme udveje, men nærmere bare nogle gode råd til hvordan jeg undgår stadig at være småtyk pga. hængehud efter et væggtab i størrelsesordenen beskrevet ovenfor.

Nogle der kan hjælpe?

Måske er mit ønske ganske enkelt umuligt at opnå uden træning?

Mange tak for hjælpen på forhånd.

- RotVeile

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share