Hvor mange gram weight gainer?


Marling
 Share

Recommended Posts

Hej igen.

Jeg har fornyligt modtaget min nye weightgainer, som hedder "Serious Mass".

Link: http://www.fitnessnord.com/optimum-nutrition-serious-mass-5-4-kg.html

Der står på pakken at én portion indeholder 1250 kcal. Dette er et alt forstort kcal-indtag og jeg er klar over at jeg ikke skal spise en hel portioner hver gang - men tilpasse det sammen med min kostplan.

MEN, hvor meget udgør én portion? er det 100 gram, 500 gram el.? Dette er IKKE oplyst på pakken eller hjemmesiden.

Der er vedlagt en måleske i posen? Kan en skefuld evt. svare til én portion?

Bag på pakken står der: "...Add two heaping scoops to 710 ml. water..." Hvad betyder dette?

Håber i kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Emil Marling

Link to comment
Share on other sites

En portion er to skefulde. Det står på hjemmesiden. - Samtidig med at det er ren logik i forhold til at man skal "Add two heaping scoops to 710 ml. water" hvilket betyder at du skal tage to skefulde med top i 710ml vand.

Hvorfor har du købt weightgainer? HVad er målet med det, hvis du har en stram kostplan?

Edit: Desuden vil jeg nok for god ordens skyld, fjerne linket.

Edited by KRF
Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme, jeg forstår heller ikke lige logikken i dit indlæg.

Folk (som jeg selv, der ikke magter at spise nok) plejer at købe gainer, netop for at få nok kcal i løbet af en dag til at "gaine/tage på" og hvis du blot mangler 400-500 kcal, hvorfor så ikke bare spise det i alm. mad?

Edited by LeCerveau
Link to comment
Share on other sites

Hej Marling.

Hvis du går ind på det link du selv har posted, så kan du under "ingredienser" se at én portion består af 2 skefulde (334 g) og at der er, hvis du følger dette blandingsforhold, til 16 portioner.

Hvis dette er for stor en portion kcal kan du bare dividere antal kcal med de 334 g og så gange op igen med de ønskede gram, så du rammer de kcal du gerne vil have pr portion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share