Er du pige og frisk på en MTB cykel så se her.


WOLFOX
 Share

Recommended Posts

Hej piger på mountain bikes.


Jeg har kørt sammen med cykelklubben Møllehjulet i ca. 10 år som eneste pige blandt medlemmerne.

De sidste 5 år har jeg også kørt MTB. Og det er sjovt – rigtig sjovt. Jeg kørte sammen med drengene i begyndelsen, men de ER modigere og stærkere end mig.


Derfor vil jeg gerne køre sammen med andre piger.


Jeg kender Hune Klitplantage rigtig godt – både grusveje, sjove ”single tracks” og de tekniske krævende stier.


Jeg vil gerne i kontakt med piger, som ikke har den store erfaring i at køre MTB. Dermed kan vi stille og roligt bygge teknikken op uden på nogen måde at gå på kompromis med sikkerhed. Dvs. at vi i fællesskab finder ud at, hvor vi skal køre og finder ud af, hvad vi kan med cyklen, stille og roligt.

P.t. kører jeg MTB hver søndag formiddag og onsdag aften. Men jeg er også klar over, at din bedre halvdel måske kører på samme tidspunkt. Og er der mindre børn, kan I jo ikke køre på samme tid. Så finder vi bare et andet tidspunkt, som passer bedre.


Så sidder du med en drøm om at køre MTB på DINE præmisser, håber jeg du vil kontakte mig. Jeg håber, at vi sammen kan lave en gruppe piger, som kører ture i skoven og området omkring. Det vigtigste for mig er at formidle glæden ved MTB til andre piger.


Send mig en mail på [email protected] eller kontakt mig på Facebook. Søg på Inge Pedersen, Pandrup.

Jeg har også en ny gruppe på Facebook, som hedder Møllehjulet MTB Piger, hvor vi kan aftale ture, ønsker dertil m.m. Der er du velkommen som medlem.




Vi ses.

Inge.

post-24916-0-02294600-1371028221.jpg

Edited by Morten Z
Reklamelink fjernet
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share