Hjælp til eksplosivt trænings program


TobiasN7
 Share

Recommended Posts

Hej! jeg har lidt problemer med at få lavet et ordentligt trænings program, så håber der er nogle af jer der vil og kan hjælpe.

Jeg ville godt have et program fullbody hvor man fokuserer på hurtighed og eksplosivtiet, hvor mange reps. og set ville i anbefale at lave pr. øvelse? og hvilke øvelser?
Vh Tobias

Link to comment
Share on other sites

Hej, har du overvejet vægtløftning? Der er nogle få klubber, der går op i deres vægtløftningstræning. Se evt. på http://www.weightlifting.dk/da/Klubber.aspx for en klub, der er nærmest dig. Jeg ved ikke om allesammen konkurrerer eller har hold i vægtløftning, men der er sandsynligvis folk med god erfaring i alle klubberne.

EDIT: Indså lige, at det ikke var et decideret svar på dit spørgsmål, men håber det kan inspirere dig, da vægtløftere netop træner eksplosive bevægelser, og nogle inkoporerer f.eks. interval-løb i deres træning. Sæt og reps kan jeg ikke hjælpe dig med. Jeg har for det meste set folk køre alt fra singles til 10-20 reps på hjælpeøvelser.

Jeg er, som du måske kan høre, ikke selv vægtløfter, men jeg ser meget op til sporten.

Edited by JokumS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share