Hjælp til kostplan - piger/ Styrketræning


Tania m
 Share

Recommended Posts

Hej med jer,

Er der nogen af jer der har en kostplan til piger liggende?

Jeg er gået i gang med seriøs træning igen, men synes det med kosten er svært.

Jeg skal tage på i muskelmasse, men vil samtidig af med fedtet på maven. Mit BMI er på 22 så det er ikke fordi der er så forfærdeligt meget. Men jeg læser ofte at for at øge muskelmasse, skal du spise flere kcal end normalt? Det ville jeg da blive "tykkere" af, men ved også at, spiser jeg for lidt vil min muskelmasse ikke blive større. Så for mig er grænsen hårfin.

Et andet spørgsmål: Kulhydrater - Godt til opbygning af muskler men skal kun indtages efter træning? eller hvordan?

Håber der er nogle af jer erfarne mennesker der kan hjælpe :)

Edited by Tania m
Link to comment
Share on other sites

Hej med jer,

Er der nogen af jer der har en kostplan til piger liggende?

Jeg er gået i gang med seriøs træning igen, men synes det med kosten er svært.

Jeg skal tage på i muskelmasse, men vil samtidig af med fedtet på maven. Mit BMI er på 22 så det er ikke fordi der er så forfærdeligt meget. Men jeg læser ofte at for at øge muskelmasse, skal du spise flere kcal end normalt? Det ville jeg da blive "tykkere" af, men ved også at, spiser jeg for lidt vil min muskelmasse ikke blive større. Så for mig er grænsen hårfin.

Et andet spørgsmål: Kulhydrater - Godt til opbygning af muskler men skal kun indtages efter træning? eller hvordan?

Håber der er nogle af jer erfarne mennesker der kan hjælpe :)

Hej Tania :) Der er ingen der kan give dig en kostplan for ingen er ens. Du skal finde ud af hvad dit vedligeholdelsesindtag er (den mængde energi du skal indtage for at holde din vægt) og så spise 200 kcal MERE, da du gerne vil tage på i muskelmasse. Jeg vil foreslå dig at læse disse links:

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share