Anmeldelse af ...


DedicatedBen
 Share

Recommended Posts

Jeg tager hatten af, for at du vil teste og skrive en så udførlig anmeldelse af et produkt, uden selvfølgelig at have nogen økonomisk gevinst selv :laugh:

Økonomisk gevinst var der ikke meget af, men fik da 2kg af deres protein pulver - og efter testen var der jo stadig 1,5kg tilbage.... hvis ikke mere :-)

Det tjener også andre bedre at læse en (for at bruge dit ord - og tak for det) udførlig anmeldelse af ENDNU et kosttilskud på markedet i stedet for bare den samme retoriske nedskrivning, der lyder på, hvor meget en person hader eller elsker et produkt :b hopefully!

Link to comment
Share on other sites

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Jeg betragter dit indlæg som spam. Du opretter en bruger for at lave en anmeldelse af et produkt. Du laver kun anmeldelsen fordi du bliver betalt for det (i dette tilfælde i naturalier). Hvis dette ikke er spam, så ved jeg ikke hvad spam er.

Se frem til en PM fra admin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share