Bedste proteinpulver


Andreas87
 Share

Recommended Posts

Spørgsmålet er sådan set enkelt.. Hvilket proteinpulver er bedst?

Jeg er nået frem til disse 3 her:
[Produktnavne fjernet]

Jeg er IKKE ude efter den som er billigst til pengene men simpelthen den som har de fleste vitaminer og ernæringsstoffer i.


[Produktnavne fjernet]


Jeg har ladet mig fortælle at det vigtigste i protein er niveauet af BCAA. Og til dette har jeg funder der er STOR forskel i de forskellige produkter.

Hvad mener I som er bedst? Husk nu at pris at ligegyldigt. Vil bare have dét produkt som giver det bedste.

På forhånd tak.

Edited by Morten Z
Produktnavne fjernet
Link to comment
Share on other sites

I ni ud af ti tilfælde er der tale om camoufleret reklame, når nogen omtaler specifikke kosttilskud i indlæg. Derfor er reglerne som de er.

I forhold til dit spørgsmål, så er der i praksis ingen forskel på effekten af forskellige wheybaserede proteinpulvere. Der kan være stor forskel på smag og på hvor dårlige tilsætningsstoffer der er anvendt.

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmålet er sådan set enkelt.. Hvilket proteinpulver er bedst?

Jeg er nået frem til disse 3 her:

[Produktnavne fjernet]

Jeg er IKKE ude efter den som er billigst til pengene men simpelthen den som har de fleste vitaminer og ernæringsstoffer i.

[Produktnavne fjernet]

Jeg har ladet mig fortælle at det vigtigste i protein er niveauet af BCAA. Og til dette har jeg funder der er STOR forskel i de forskellige produkter.

Hvad mener I som er bedst? Husk nu at pris at ligegyldigt. Vil bare have dét produkt som giver det bedste.

På forhånd tak.

Hej Andreas,

Jeg er helt med på den situation du står i.. Kosttilskud er en jungle!

[Reklame fjernet]

Håber jeg var til hjælp

Edited by Morten Z
Reklame fjernet
Link to comment
Share on other sites

Hej Andreas,

Jeg er helt med på den situation du står i.. Kosttilskud er en jungle!

[Reklame fjernet]

Håber jeg var til hjælp

Var det også sådan du fandt siden, da du linkede til den herinde den 17. marts? Og da du søgte om at blive webmaster på siden? Og så får du lige promoveret dine mad SEO-skillz også, måske i håbet om at MOL headhunter dig? Det' sjovt!

Link to comment
Share on other sites

Hey [email protected] ! Takker mange gange for dit svar. Har brugt de sidste par timer på at sammenligne 5 forskellige produkter og hvis man skal tro på varedeklaration så er der VIRKELIG stor forskel på de forskellige proteinpulvere.. Er du gal!! :O

Men jeg er nu nået frem til et produkt jeg vil bestille. Takker for alle jeres svar i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share