Stacker - Godt eller skidt?


philipus
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er ny i dette forum, og også forholdsvis ny i styrketræningens verden. Jeg ville høre, om der er nogen, som har personlig erfaring med eller gode råd vedrørende 'stacker'. Som jeg har forstået, er det en modsætning til weightgainer, og vil få kroppen til at forbrænde mange kalorier. Det lyder jo som udgangspunkt som en meget positiv ting.

Dog har jeg også hørt, at stacker kan være meget belastende for kroppen, og at op til flere mærker er ulovlige i adskillige lande.

Så mit spørgsmål lyder således:

Kan man - og er det en god ide - at bruge stacker? Og kan man eventuelt finde et måske mildere og ikke ulovligt produkt, som har nogenlunge samme virkning? Alle relevante indvendinger er velkomne :-)

Mvh. Philip :-)

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er ikke for god med produktet

Jeg prøvede Stacker 3 for et par år siden efter anbefaling af en kammerat. På daværende tidspunkt, brugte jeg meget tid på spinning, pga. overvægt.

Det gav mig helt klart et boost og alt kørte på højeste tryk, også om natten... Jeg havde uhyggeligt svært ved at sove, og min kæreste sagde flere gange med, at jeg skulle skruge ned for hjerterytmen, så hun i det mindste kunne få noget søvn. Samtidig med det, svedte jeg som et svin, sagt på godt dansk!

Efter ca. 3 uger fik jeg store kramper i mit venstre ben, og det glemmer jeg ALDRIG! Det var virkelig ikke for sjov, og hold kæft hvor gjorde det naller. Det var hele mit ben der simpelthen gik i kramper.

Efter en snak med min kammerat anbefalede han nu et produkt jeg kunne tage så jeg blev fri for kramperne, og der valgte jeg så at stå af. Et produkt til at supplere et produkt, var ikke lige hvad jeg behøvede.

Så alt i alt. Et super boost, og jeg tabte mig da mere end jeg gjorde i forvejen, men vil aldrig anbefale det til nogen og ej heller prøve det igen.

Det skal nok også lige siges at jeg ikke drikker kaffe til dagligt, og mit koffein indtag er tæt på 0. Derfor tog jeg også kun halv dose hele perioden.

Anders

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

stacker skal bruges med omtanke og hvis du vil bruge dem så du skal holde dig til dem der er godkendt i DK. husk dog at det er en kur og at du skal holde dig til den anbefalede periode og dosis. bivirkninger kan være svede ture, forhøjet blodtryk, øget puls.. men ja de er effektive. har selv prøvet en kur. og i dag vil jeg ikke bruge dem igen. jeg har fundet løsningen på den effektive måde at tabe sig på, afpas energiindtaget med forbruget

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share