Fedt på maven og sund mad


mrx
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en 20 årige mand som desværre har haft en " øl mave" i 2 år nu og har prøvet at få Hejsa

Jeg er en 20 årige mand som desværre har haft en " øl mave" i 2 år nu og har prøvet at få den væk ved gå på kur men har aldrig holdt det mere end 1 dag!!. Men nu vil jeg have den væk og ramadanen er startet( hvor muslimerne ikke spiser fra sol opgang til solnedgang cirka kl 3 om natten til kl 22) jeg tænker på gå på kur denne måned:)

Alder:20

Vægt: 71

Jeg har købt frossede grøntsager og frossede risblandinger.

Jeg spiser en tallerken af det kl 22 og kl 3 spiser jeg næsten en tallerken og drikker kun vand.

Jeg løber hver dag 5 kilometer ( self med pauser men der står jeg ikke stille men går) det gør jeg cirka kl 1 om natten.

Og drikker kun vand ikk andet.

Tror i jeg har overskud eller underskud med kalorier? Løber/gå

Og er risblanding sundt? Altså lidt kalorier eller har den meget:)?

Og er pasta sundt har læst? økologisk pasta er sundt?

Det skal siges jeg ikke er fed men kun på maven.

Skal man have meget protein?

Link to comment
Share on other sites

Faktisk når jeg tænker over det skal jeg faktisk ikk ned i vægt men bare have fedt på maven væk. Kan jeg droppe slik, chips og chokolad og sodavand og så bare spise 2 gange dagligt ikke for meget heller ikk for lidt. Og bare drikke vand?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har en ølvom du gerne vil af med skal du ned i vægt, det er jo fedt du har oplagret i løbet af 2 år.

Med god træning og kost er det måske muligt at opbygge muskelmasse og smide fedt samtidigt.

Start med at læse om Kost og træning og begynd allerede i dag med det, droppe slik, chips og alt det andet lort er allerede en start.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share