Tapout xt


Sch83
 Share

Recommended Posts

Jeg er en kvinde der gerne vil søge ind til politiet. Jeg styrketræner og løber, men mangler seriøst noget hårdt kondi/styrke øvelser. Så faldt jeg over reklamen med Tapout, og tænkte om i kender noget til dette, og om det er pengene værd(12 cd'er til 90dgs program). Det minder nemlig lidt om sammensætningen til deres opvarmning?

Mvh Sch83

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke programmet...

men ved at man ganske gratis kan få rigtig meget fin info via nettet, og også fine programmer.

Hvis det at købe cd'erne får dig igang med at træne er det jo fint nok.... Men mener bestemt ikke det er nødvendigt.

Har venner der er strømere og de trænede bare almindelig løb/kondi og styrke op til.

Der er et hav af tråde om træning til politiets optagelses prøve...

Min bekendte der er strisser rådgav en af sine venner der også er strømer idag, og beskeden var, "der er så meget mere end fysik i det" der er masser af personer i monster form der ikke kommer ind, men folk som er i ok men ikke prangende form der antages(alt er relativt), der kommer ind.

Go fornøjelse med ansøgningnen

Link to comment
Share on other sites

Tapout xt koster 1.000 kr. og det forventes at du bruger under 1 time om dagen (siger de i deres reklame...). Hvis du har planer om at træne hver dag i 3 måneder så brug pengene på et fitness center og meld dig til deres hårdeste holdtræning (super power whatever, crossfit eller hvad de nu har). Med mindre du har en selvdisiplin som en ninja (eller noget) så vil du ikke få presset dig selv nok hjemme på gulvet hver dag, men på et hold presser man hinanden og det virker med garanti.

3 måneder i et fitness center koster det samme som en stavl dvd'er som de fleste formentlig kører døde i.

Og så lige en ting, jeg har ikke checket op på hvad politiet optagelseskrav er, men hvis der er noget der minder om løb involveret så skal du også finde tid til at træne løb. Tapout xt ser ikke ud til at inkludere noget løbetræning

Edited by Ramius
Link to comment
Share on other sites

jeg har trænet et hav af kvinder til politiet. Du mangler ikke et hårdt kondi/styrke program eller tapout. Du mangler noget meget seriøs programlægning da skal blive god til mange ting på samtidig. Din træning skal være specifik og du skal programmer prioriteret i forhold til dine mål.

du skal som minimum træne alle elementerne

herudover:

Intervaller

tung styrketræning for dine ben

og som Fame boy skriver så er mere ikke bedre.

Det gælder i særdeleshed sprint træning hvori man skal være rigtigt godt restituere for at få noget ud af træningen

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share