Mand - tab på bryst og mave


jorgensen2004
 Share

Recommended Posts

Jeg er en mand på 24 af spinkel af bygning. Jeg har tendens til lidt mave og man-tits og vil meget gerne tabe mig derpå. Jeg tænker den nemmeste måde at opnå det er, at ændre min kost og dyrke mere motion, dog har jeg ikke tid, eller er god til at lave store ændringer i hverdagen til at træne hårdt og starte en vild kur. Så målet er at lave lidt mere motion og spise lidt sundere.

Jeg vil samtidig meget gerne indtage mere protein for at bygge lidt muskler op. Nogen der har en god kostomlægning der vil passe mine behov? Bør jeg blot spise mere kylling eller vil proteinpulver være et godt alternativ, selvom jeg ikke kommer til at dyrke vildt meget motion?
For at forbrænde på de to omtalte steder tænker jeg at løbe ture og lave arme - og mavebøjninger. Nogen forslag til træning, for at forbrænde de omtalte områder bedst muligt? Et fitness center er desværre ikke en mulighed.

Gode råd at hente?

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvor meget protein du indtager (fra kylling eller pulver, det er underordnet), så får du ikke større muskler hvis du ikke styrketræner jævnligt og tungt, dvs. arm- og mavebøjninger hører ikke riiiigtigt under her.

Du kan ikke selv bestemme, hvor fedtet forsvinder, når du taber dig. Dvs. at lave 1000 mavebøjninger om dagen betyder ikke, at du kommer til at tabe dig på maven.

Du skal først og fremmest have styr på din kost. Jo, det er da helt sikkert fint at dyrke lidt ekstra motion, men så længe det betyder fx to løbeture om ugen, så er det ikke dét, der kommer til at gøre forskellen, og da slet ikke hvis du ikke har styr på maden. For at komme af med fedt, skal du spise færre kalorier end du forbrænder. Kig dig lidt omkring i trådene her i vægttabs-forum, hvor det er blevet gennemgået rigtig mange gange. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share