Crosstrainer HVER dag


Fumlemanden
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har det godt med mig selv, når jeg er på crosstraineren hverdag "minus fredag", jeg tager 40-50 min interval, er der for meget?

Jeg er IKKE trænet og ret overvægtig BMI 38....Jeg vil gerne tabe mig og ret meget, men ved ikke om det er for meget, men jeg har det godt bagefter...

Råd ønskes

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt træne hver dag. Men du skal ikke træne intervaller hver dag, da det er for hårdt, og din krop ikke når at restituere.

1 hård dag om ugen med pulsen omkring de 80-90%, dagen efter tager du det roligt i noget 50-60%. Du kan godt tage 2 dage med en puls omkring de 60-75% men så skal der også en easy dag indover IMO.

Ellers invitere du skaderne. Prøv evt. at variere din træning med noget gå/løb på de lette dage.

Link to comment
Share on other sites

Træningsfanatisk <--- Min kost holdes der styr på i forvejen, jeg prøver "holder" et kalorie indtag på 1800 - 2000 kalorier dagligt..Det hele er lavet for at opnå et vægt tab i nærheden af 0,5 til 1 kg ugentligt.

Det jeg var i tvivl om var om det var noget skidt at stå på crosstraineren hverdag, altså at det ville modvirke det jeg prøver at komme ned i vægt og få fordelt "masserne" så de sidder pænere :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share