Tips/Tricks - Efterskolelev


Miklas Kroager
 Share

Recommended Posts

Jeg ønsker, at tabe mig og komme RIGTIGT i form!
Dyrker en hel del motion, og kører adventureraces der vare op til 12 timer.
Ville dog gerne tage den det skridt længere, men det er lidt svært når det er på en efterskole jeg skal ændre mine planer/vaner.
Jeg kan som sagt ikke ændre hvad vi spiser, men jeg kan selv købe ind til små snacks og der serveres hyppigt frugt og grønsager.
Jeg tager i mod alle tips i har... Og jeg skal gøre alt.
Kunne i sær godt bruge nogle tips til afvending og alternativer til ting som vi elever elsker.. - sodavand, chips og et par stykker kage. ;-)

Mvh
Miklas

Link to comment
Share on other sites

Enig med Salt her. Små snacks gør ingen forskel, ud over at de mentalt holder nogen til deres diæt. Frugt og grøntsager er fint, men det er ikke der jægernes kantine får det meste energi fra. Du kan sagtens tabe dig på "usund" kost. Du skal bare spise mindre. Drik light og danskvand. Drop chips og kage, og gnask en gulerod hvis du skal. Afvanding, det er noget med vilje :-)

Men måske forstår jeg slet ikke dit spørgsmål. Hvorfor vil du tabe dig?

Edited by Schroinx
Link to comment
Share on other sites

Hej, kan du skrive din højde og vægt?
Mht. sodavand = drik enten light eller danskvand (som du kan blande op med sukkerfri saft)
Når du får lyst til søde sager = gnask i nogle gulerødder.

Hvilken efterskole er du på? For hvis det er en sportsefterskole er maden sund, det ved jeg af erfaring. Da jeg var på efterskole havde jeg svært ved at spise nok, og måtte gå til de nemme kalorier (købte kakao og müsli ved siden af skolens kost, for det var ikke nok, men jeg var også mager).

Held og lykke og nyd efterskolen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share