Tilskud til fedtsugning - fysisk smerte


Natascha Søgaard
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg har tabt ca. 12 kg udelukket fordi at jeg hele mit liv har døjet med store brandsår lignende sår på inderlåret hvis jeg ikke har bukser på som sidder helt oppe i skridtet næsten.. Jeg vejer nu 58 kg og har stadig meget fedt på inderlåret så får stadig de store sår på inderlåret... Dette gør at jeg altid skal have bukser på, kan aldrig gå i kjole eller nederdel uden at ha leggins eller lign på..

Så mit spørgsmål er: kan man få tilskud/gratis fedtsugning af dette fedt på inderlåret når det giver mig fysisk smerte?

Skal nok lige nævnes at jeg kun har tabt ca 1 cm på inderlåret selvom jeg har tabt 12 kg...

Link to comment
Share on other sites

Opfølgende spørgsmål.

Har 8 ud af 10 kvinder ikke lår der fysisk er i berøring når de står normalt samt går ?

Til dit spørgsmål er mit gæt nej. Hvis det generer dig (ud over det visuelle) så er det bedste foreslag nok at diskutere det med din praktiserende læge og tale om løsningsmodeller.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder voldsomt at du ligefrem får store sår - jeg kan godt blive hudløs og få lidt sår hvis jeg går langt i nederdel og tror ikke det er unormalt at kvinder har det problem, men store sår ligefrem - synes også du skal tale med din læge om det hvis der er noget helt usædvanligt ved dine lår.

Link to comment
Share on other sites

Opfølgende spørgsmål.

Har 8 ud af 10 kvinder ikke lår der fysisk er i berøring når de står normalt samt går ?

Mine lår gør i hvert fald og hvis jeg bruger korte, løse shorts arbejder de sig op i skridtet og huden på indersiden af lårene bliver slidt.

Løsning: Tights eller shorts der går ned til lige over knæene. Må indrømme at jeg aldrig har vidst at det var et problem og jeg håber da helt ærligt ikke at jeg som skatteyder skal være med til at betale for en fedtsugning fordi nogen skal bruge leggins under kjolen/nederdelen.

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men hvis det er dig på dit profilbillede og du vejer 58 kg, så tror jeg altså du er meget normal. Også på lårene. Og du er i hvert fal ikke ene om at føle dig bedst tilpads med noget tøj mellem benene.

Jannie

Link to comment
Share on other sites

Nu kan man jo godt veje 58 kg og stadig have en høj fedtprocent, som viser sig i fx ekstra polstring på inderlårene. Så der kan meget vel være det problem, at din vægt fortrinsvis er fedt og 0 muskler. Styrketræning vil være vejen frem her, hvis det er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret vildt. Mine lår går også sammen, da min krop gerne vil have alt fedt lagres dernede. Jeg er 166 og vejer ca 65 kg og har en fedtprocent på 30 på numse og lår. Jeg får også sår hvis jeg går i nederdel en hel dag i varme og skal altid have shorts på hvis jeg skal gå langt. I forsvaret var det meget slemt under øvelser og jeg fik kæmpe brandsår hvis jeg ikke tog lange shorts indenunder bukserne... Det lyder altså helt normalt det du har...

Edit: hvisnjeg har kjole på i byen, får jeg også, ikke sår, men ru hud på vej til brandsår på inderlår

Edited by Cirkeline
Link to comment
Share on other sites

Et meget godt fif er at spraye antiperspirant deo på hvis man vil i kjole uden noget under...

Det danner en hinde som beskytter huden...

Jeg plejer at kunne holde den kørende ved at spraye morgen og midt på dagen (måske en extra gang hvis det er meget varmt)...

Men skal nok ikke gøres hvis der er stort åbent sår...

Jeg tvivler også på at du kan få det fjernet gratis :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share