Produkt


Fidoble
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny herinde og er begyndt at løbe meget og vil gerne komme i god form.

I den forbindelse har jeg læst en del om løbetræning og træning i det hele taget.

Det resulterer så i at reklamerne på diverse internet-sider bliver målrettet træning, hvilket jo ikke gør så meget.

Mit spørgsmål går så på, at en af de reklamer der kommer frem er af et produkt som hedder [slettet], som så vidt jeg kan læse er nogle tabletter/pulver men skal spise.

De indeholder kun naturlige ingredienser men i en dosis der skulle gøre muskelvækst og fedtforbrænding hurtigt og effektivt.

I får her nogle link til produktet, som for mig, virker som noget man skal gå udenom, men vil da lige for en god ordens skyld spørge, for hvis det nu virkelig er sandt er det da værd at overveje hvis man gerne vil være godt trimmet :)

Så kender i produktet eller er det bare noget der skal lokke penge ud af folk?

[slettet]

Lyder alt for godt til at være sandt... så det er det nok også :laugh:

Edited by Morten Z
Links slettet
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er ny herinde og er begyndt at løbe meget og vil gerne komme i god form.

I den forbindelse har jeg læst en del om løbetræning og træning i det hele taget.

Det resulterer så i at reklamerne på diverse internet-sider bliver målrettet træning, hvilket jo ikke gør så meget.

Mit spørgsmål går så på, at en af de reklamer der kommer frem er af et produkt som hedder [slettet], som så vidt jeg kan læse er nogle tabletter/pulver men skal spise.

De indeholder kun naturlige ingredienser men i en dosis der skulle gøre muskelvækst og fedtforbrænding hurtigt og effektivt.

I får her nogle link til produktet, som for mig, virker som noget man skal gå udenom, men vil da lige for en god ordens skyld spørge, for hvis det nu virkelig er sandt er det da værd at overveje hvis man gerne vil være godt trimmet :)

Så kender i produktet eller er det bare noget der skal lokke penge ud af folk?

[slettet]

Lyder alt for godt til at være sandt... så det er det nok også :laugh:

spam reversed...

Link to comment
Share on other sites

Men det er altid mistænkeligt, når en ny bruger i sit første indlæg linker direkte til specifikke produkter på trods af, at det fremgår ved indmeldelsen, at det ikke er tilladt.

Det må i undskylde, tænkte bare jeg ville spørge når nu reklamen var så målrettet. Det er længe siden jeg har trænet og brugt protein pulver så var da nysgerrig for at vide om der var sket noget revolutionerende inden for den slags.

Det er en spam reklame og det er sådan set svar nok for mig... tak :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share