Tilbud om træningshjælp!


Viborgbonde
 Share

Recommended Posts

Hej folkens!

Jeg kunne godt tænke mig at udbyde min hjælp til dig! Jeg synes det kunne være spændende og udfordrende at prøve at hjælpe dig med at komme længere frem med din sportsgren! Om dit mål er at blive en bedre løber, tabe dig, få en flottere krop i styrketræning eller begynde med triathlon, så kan jeg muligvis hjælpe! Derfor tilbyder jeg at hjælpe dig med at strukturere din træning! Det er mig ligemeget om du er gavet indenfor sport eller helt ny eller om dit mål er marathon eller løbe 5 km!

Min baggrund er, at jeg har dyrket triathlon i snart 4 år. Før det cyklede og løb jeg meget. Så jeg kan hjælpe indenfor triathlon (svøm,cykling,løb), løb rent, cykling rent og styrketræning. Derudover har jeg læst utallige af bøger om træning og kost, så jeg ved rigtig meget om det. Jeg har før lavet lidt programmer for folk, og har kun fået positiv feedback.

Jeg er 19 år gammel, og en af de mere seriøse triathleter herhjemme og har bl.a. været Danmarks mester i cross duathlon og blev i år nr. 3 til Silkeborg 1/4 IM i tiden 2 timer 06 minutter kun overgået af to af Danmarks bedste athleter!

Men kunne du evt. være interesseret i at få lidt hjælp eller har spørgsmål, så send endelig en PB

MVH
- Bonde

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share