Inspiration til læsestof med henblik på nyt program


SVB
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Som titlen antyder søger jeg lidt inspiration til noget læsestof, da jeg trænger til at prøve noget nyt. Læste for lang tid siden Greyskull LP og fulgte dette, dog med fokus på basis øvelser ingen neck harness og biceps curls. :bigsmile: Den lineære progression som programmet bygger på, har fungeret fint for mig men jeg trænger til noget nyt

For tiden står den på et simpelt fullbody 3x ugentligt, der ser nogenlunde sådan her ud:

3x5 Back squat

3x5 Skulder pres

3x5 Pendlay rows

3x5 Ben pres

3x5 Bænk pres

3x5 Weighted pull ups

Jeg har læst Wendlers 5/3/1, juggernaut 2.0, men er ikke fan af kun at køre de store løft 1x ugentlig, vil gerne have en højere frekvens. Derudover har jeg tidligere kørt et par smolov jr og lidt HST i tidernes morgen.

For at opsummere, jeg søger noget nyt læsestof eller blot navnet på et program gerne med en fastsat progression, volume variation og gerne fastsatte øvelser. Derudover må der også gerne være dage med karakter af speed work i relation til de store løft. Nogen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share