Hvor træner i?


devito
 Share

I hvilken by(center) træner du?  

136 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fuck det er tydeligt du er Jyde! En by fra sjælland og en række fra Jylland... <_< Træner i Lyngby

jep jyde-power B) ... Denne poll lavede jeg jo også for at se om der var folk på MOL som man/jeg måske havde trænet i samme center med engang... Og da jeg ik har trænet på sjælland er det jo ikke så relevant, du kan jo lave en POLL over sjælland :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DenBrede:

Typen + The Tiger - Hvor i Aalborg træner i?

Jeg træner også i FitnessDK. Meldte mig ind i Vesterbro-afdelingen, men begyndte hurtigt at træne i den nu lukkede Jyllandsgade-afdeling, hvor der var bedre udstyr... Har prøvet de fleste steder her i Aalborg, så som Haraldslund, Jyden, Aalborg Styrkeløfter Klub - men min træning har desværre altid være forbundet mere store pauser ind i mellem.

Var lige nede at se det nye store FitnessDK-center i Prinsensgade, - det er da stort og flot, men ikke lige min stil. De havde et stort spabad, hvor der sad en flok mennesker der lige havde trænet.. Minder sku helt om en swingerklub, hahaha :lol: :lol: når man går forbi, og ser sådan en flok sidde tæt i sådan et spabad, men det er jo typisk FitnessDK, som nu også har egen cafe og det hele her i Aalborg.. En ren pengemaskine!

Hvis I har trænet i Jyllandsgade, så må I også vide hvem Joakim og de der gutter er ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis I har trænet i Jyllandsgade, så må I også vide hvem Joakim og de der gutter er  
Ved hvem Joakim er -pænt stor makker :blink: , meen jeg har hørt en del rygter om at han krudter!

Hvem er de andre du snakker om?

Var lige nede at se det nye store FitnessDK-center i Prinsensgade, - det er da stort og flot, men ikke lige min stil.

Jeg har ikke set det endnu... er der squat-rack og nogle ordentlige håndvægte??

Link to comment
Share on other sites

typen>

Ved hvem Joakim er -pænt stor makker  , meen jeg har hørt en del rygter om at han krudter!

Han få i hvertfald noget meget godt protein/kreatin, tror jeg... ;)

Han er nu langt fra den størreste dernede. Hvis du ved hvem Andreas er, så vil jeg mene, at han er den i FitnessDK , med den mest veltrænede krop.

Prinsensgade vil ikke være noget for dig, tror jeg ikke. Det er større end Vesterbroafdelingen, og der er da også flot. Vægtene er meget lette, og der er ikke gode squat muligheder. Men er du til en gang spa, men en masse andre, eller en gang squas så er det er fedt sted :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share