Hvor træner i?


devito
 Share

I hvilken by(center) træner du?  

136 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der træner jeg også.  Måske, jeg har set dig der?  (jeg træner tit forholdsvis sent)

Se det var jo et godt spørgsmål. Avatar billedet er af mig selv, så hvis du har set en lille tæt skaldet fyr i frivægtsafdelingen, så kunne det jo i teorien være mig :D

Træner på alle mulige underlige tidspunkter.

Link to comment
Share on other sites

Der træner jeg også.  Måske, jeg har set dig der?  (jeg træner tit forholdsvis sent)

Se det var jo et godt spørgsmål. Avatar billedet er af mig selv, så hvis du har set en lille tæt skaldet fyr i frivægtsafdelingen, så kunne det jo i teorien være mig :D

Træner på alle mulige underlige tidspunkter.

Hmm... så tror jeg ikke, jeg har set dig. Men vil prøve at kigge efter dig næste gang så. :)

P.S. Har du så nogensinde lagt mærke til ham med tyskerhåret, som laver de underligste øvelser? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja mon ikke  :w00t:

Han er jo lidt svær at overse. Han minder sådan lidt om en BB-er fra 70-erne. Synes sgu han er i god form, men har endnu ikke turde spørge ham om hvorfor han træner som han gør.

Men "utraditionelt" er det bestemt.  :)

Lige mine ord :lol:

Men han er faktisk flink nok. Har snakket lidt med ham en enkelt gang (jeg skulle høre, om han vidste, hvad en stang vejer) - og nu hilser vi da på hinanden derude. :) Men han er nok ikke liiiige den, jeg evt. ville spørge til råds om en øvelse :blink:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Equinox i Herning

Ikke ligefrem stedet at træne, hvis man har ambitioner?

Håndvægte på max 24kg!

Der er mange andre gode steder, at træne, i Herning!

Det skal du jo have lov til at mene, men jeg kan nu godt klare mig med det, da min målsætning er fitness.

P.S vi har vægte op til 28 kg.

Link to comment
Share on other sites

Men hvad indebærer målet "fitness"?

For mig er fitness et spørgsmål om at holde mig i form. Jeg løber, spinner og styrketræner en 3 gange om ugen. Og jeg har ingen ambitioner i retning af BB eller styrkeløft. :rolleyes:

Egentligt bare et spørgsmål om velvære.

Link to comment
Share on other sites

For mig er fitness et spørgsmål om at holde mig i form. Jeg løber, spinner og styrketræner en 3 gange om ugen. Og jeg har ingen ambitioner i retning af BB eller styrkeløft.  

Egentligt bare et spørgsmål om velvære.

Okay jeg gir´ mig! Da Equinox nok har byens største udvalg af konditions-trænings-maskiner, så er Equinox nok ikke et dårligt valg, set i det lys.

Er det stadig Bjarne Bitsch, der bestyrer det?

Link to comment
Share on other sites

Bjarne er sgu en flinker mand.

Jeg lærte ham at kende, da jeg som cykelrytter styrketrænede om vinteren.

Han bestyrede dengang Flex (hvilket var et suverrent sted, at træne), og han røg så over og startede Equinox, da Flex lukkede, og blev overtaget af form & fitness, som nu er overtaget af Fin Form!

Flex var et virkelig hyggeligt (og seriøst) sted, og når Bjarne stod bag disken, var der aldrig broblemer, med at få kredit. :) Gode tider...

Hvor træner du. jeg gætter på Herning styrke og motion?

Ganske rigtigt! Godt gættet! :lol: Herning Styrke & Motionsklub. www.hsmk.dk

Jeg har aldrig trænet et sted, der var bedre. Selvom AUS i Århus dog kommer tæt på.

Jeg har faktisk et års jubelæum på torsdag i Hsmk. :)

Før det trænede jeg i Form & Fitness.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share