Hvad siger i til dette Træningsporgram Full body


Mikk8512
 Share

Recommended Posts

Hej Motiononline :pumpin:

Jeg har lige sat og lavet mit eget full body program til 1 måned frem da jeg begynder på Ramp Up programmet der sammen med nogle venner.

Jeg ville høre hvad i siger til programmet. Mit ønske med programmet er selvfølgelig at få et større bryst, Bicep, Tricep, ben osv. Jeg ved selvfølgelig også godt at få at få større muskler skal kosten også være i orden og det er den også. Jeg kommer til at træne 3-4 gange om ugen med dette program.

Og har nogle af jer prøvet Ramp Up og hvad siger i til det, skal der flere øvelser på eller er det spekket med gode øvelser så man ikke behøves flere.

Håber på svar :D

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er ny på siden og kan ikke umiddelbart se hvor du har vedhæftet selve programmet.

Dit program burde indeholde lige mange øvelser hvor du trækker og presser ligesom det burde indeholde lige mange underkrops som overkrops øvelser.

Dit program bør også indeholde flest store basis øvelser som squat military pres rows osv.

Din antal gentagelse bør ligge et sted mellem 5 og 12 hvis målet er muskelopbygning som det lyder til.

Til sidst kan man sige at det er en god ide for næsten alle nye at starte med et full body program og som man bliver mere trænet kan man måske med fordel eksperimentere med split. dertil kan man sige at det aldrig er fordelagtigt at skifte program allerede efter en måned.

mvh Alex instruktør og personlig træner

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret jeg ikke lige hvor reel filen blev af men den for i da lige her

Træningsprogram Full body 3 x 10 Dumbelpres Inclinepres Markspecial Militarypres Car drivers Stang+vægt+ ned over hovedet Dips Dødsløft Barbell row Barbell Curl Consentration Curl Pullups Front squat Læg muskel maskine

I må meget gerne skrive ændringer

Edited by Mikk8512
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Tj´s Ramp-up program er en udemærket strategi hvor man kan forvente at tage en betragtelig mængde muskelmasse på. prøv ad der findes mange gode programmer og der findes ikke et som er det bedste at køre for alle men den høje volumen i store basisøvelser kombineret med en periode med lavere volumen og tungere vægte er en udemærket strategi det kræver selvfølgelig at man kommer afsted alle 6 dage hvilket for nogen er meget tid at afsætte. Til sidst vil jeg sige at Bodylabs artikler og programmer som regel er gode, de der laver dem lader til at have en stor indsigt i styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forslå et andet 2 split da ideen med det her program er at ramme en frekvens på 3 gange pr muskel pr uge, og med 4 gange om ugen vil frekvensen blive 2 istedet. det du kan gøre er at træne hele kroppen hver gang 3 gange om ugen altså så du slår dag 1 og 2 sammen osv. men det bliver mega hårdt med det program. desuden kan man sige at benene får utrolig lidt opmærksomhed i forhold til hvor stor en del af den samlede muskemasse der er i underkroppen men det gælder jo uanset,. Men de fleste vil nok være enige i at ramp-up programmet er til de der ønsker særligt fokus på overkrop.

Link to comment
Share on other sites

Tror måske jeg misforstod dit spørgsmål lidt, hvis du spørger efter et helt andet program kunne bodylabs back to basics være en fin mulighed, hvis du synes du er for øvet til det program kan du lægge lidt ekstra øvelser ind men principperne er gode både i forhold til øvelsesvalg og progression og så hele moralen med at lade være med at spekulere i små "ligegyldige" detajler. I virkeligheden er en af de vigtigste faktorer vedholdenhed men det er der sjovt nok ikke nogen der bekymrer sig om hvordan man optimerer.

Edited by Alexandros Lemonakis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share