lokalisering af skade/overbelastning


Prisoner
 Share

Recommended Posts

Hej!

I starten af min træning igår, under et sæt chin-ups, fik jeg pludseligt ondt og måtte stoppe.. ikke nogen vild smerte, men ku godt tænke mig at høre de kloge hoveder, om det ku være en nerve der har sat sig i klemme, eller en mindre støttemuskel, som er blevet overbelastet.. Er generelt dårlig til at få varmet op, men kører altid nogle lette sæt først, når jeg træner en ny muskelgruppe. Jeg er øm på ydersiden af armhulen, der hvor armen den bøjes, og så lidt inde bagved føles det somom.

Nu må jeg i hvertfald holde pause indtil det er væk, men ville da være rart hvis det var noget der ku ordnes med akupunktur eller lignende..

God weekend herfra

Vh Martin

Link to comment
Share on other sites

Tja dine lats hæfter jo der hvor du beskriver på overarmen, det er ikke utænkeligt at du har forstrukket eller overbelastet noget. Jeg ville nok lave lidt almen førstehjælp og lige give det lidt tid. Forværres tilstanden så er det jo op til dig om en eksperte bør se på det eller ej.

Men det er noget nær umuligt at give et kvalificeret bud på hvad der kan være galt og hvad du bør gøre!

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share