Færdigretter (Spørgeskema)


Joachim Lassen
 Share

Recommended Posts

Hey folkens. En ven og jeg er igang med et projekt om folks kostvaner (med specifik fokus på folk der træner og færdigretter).Derfor har vi smækket dette skema sammen, der tager 1 min at besvare. Håber I gider lige tage 1 min. Bare kopier skemaet og marker jeres svar med FED. Det er sgu værdsat, ha' en god weekend.

1. Køber du frosne færdigretter? JA □ NEJ □
Hvis ja: Hvor tit? Dagligt □ Ugentligt □ Månedlig □ Sjældnere □

2. Mener du at udvalget af færdigretter er tilfredsstillende?
Ja □ Nej □

3. Hvor mange penge bruger du på en typisk måned på færdigretter? (Hvis du ikke køber, så bare skriv 0)

4. Hvad er vigtigt for dig når du køber færdigretter? Marker gerne flere
Pris □ Sundhed □ Økologi □ Mærke/brand □ Kalorieindhold □ Indpakning □
Oprindelsesland □ Kvalitet □ Vens anbefaling □ Andet □
Hvis andet: Hvad?

5. Ville du købe flere færdigretter hvis du vidste at det ville være sundt? (Sundt: højt protein indhold, komplekse kulhydratet, grønsager m.m)
JA □ NEJ □

6. Ville du være villig til at betale ekstra for en færdigret, du vidste var sundere end lignende færdigretter? JA □ NEJ □
Hvis ja: hvor meget ekstra? (Tag udgangspunkt i at vare X koster 20 kr., hvor mange kr. ville du betale for en ernæringsmæssig sund version af vare X)

7. Hvilken type frossen færdigret køber du oftest?
Pizza □ Thai cube (el.lign.) □ Boller i karry og lignende kombinerede retter □ andet □

8. Køn:
Mand □ Kvinde □

9. Alder: ____________ Ønsker ikke at oplyse □

10. Beskæftigelse: under uddannelse, selvstændig, arbejdende, pension, arbejdsløs, andet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share