please hjælp


mxo
 Share

Recommended Posts

Please hjælp er der en der ved hvordan jeg kan stoppe min hygge trøstespisning???

jeg har i en uge holdt mig fra sukker og spist meget få kulhydrater og ja vægten faldt også men så idag spiste jeg næsten 800 gram chokolade :( har kvalme og har lyst til at kaste op men prøver at lade være.

Jeg ved ikke hvorfor jeg fik flip kan slet ikke lide chokolade men det var bare som om der var noget der sagde at nu var det nu.

Jeg har et problem det er at når jeg holder mig fra kulhydrater bliver jeg deprimeret og føler angst er det normalt???

Hvad skal jeg gøre vægten stiger og stiger og jeg føler ingen mæthed :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015

Kan du fortælle lidt om hvad der kom der ud af at søge professionel hjælp?

Jeg synes ikke du skal holde dig fra noget bestemt. Det skaber større trang. Du skal væk fra alt eller intet tankegangen.

Det er vigtigt du finder noget at gå op i og beskæftige dig med. Tænk hvis det med mad og vægt gled i baggrunden for det, som var mere spændende. Du spilder for meget af dit liv på det her.

Jeg ved ikke hvordan din økonomi er. Det kan måske være godt i perioder, hvor det er svært, kun at spise ude i byen eller på skolen(?) eller person at spise hos (altså offentligt sammen med andre), så du ikke sidder derhjemme med 800gr. chokolade.

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share