Sign in to follow this  
BLACKICE

Betaine

Recommended Posts

Dem af jer der følger den gode Incognito aka Hr. Nedergaard, og Pålle, har nok set at Betaine har fået fornyet fokus.

Jeg har i efterhånden mange år ikke brugt andet end lidt kreatin i ny og næ, men nu har jeg for første gang i lang tid lyst til at give noget andet et skud.

Hvad er jeres erfaringer med topic?

Lyder spændende og der skal nok komme mere opmærksomhed, hvis det skulle vise sig at virke! Artiklen nævner øgning af LBM og arm CSA samt reduceret fedt%, et regulært mirakel, der på papiret som minimum kan hamle op med kreatin. Er dog selv en anelse skeptisk overfor et produkt der kan øge LBM uden at have en målelig effekt på styrke eller power.

Det er jo billigt nok til at der ikke er meget tabt, hvis det ikke virker.

Min indbyggede skepsis fik et knæk, da jeg kunne konstatere at beta alanin, som jeg heller ikke troede på, virker helt vildt. Så nu må vi se om betaine også kan overraske; det er i hvert fald bestilt.

Jeg har fundet det på bulkpowders til 32£/kg+PP. Er der bedre steder at handle den slags?

Jeg kan ikke finde det. Gider du lige linke til det?

Edit: Ok, tror jeg har fundet det. De kalder det bare trimethylglycine.

Edited by Henrik C

Jeg vil lige hær hvad folks erfaringer er her tre måneder senere. For jeg lagde samtidig kosten om, så jeg kan ikke entydigt sige at det virker for mig.