Skære lidt af fedtprocenten


Niklasjensen
 Share

Recommended Posts

Hej mol.

Jeg er en dreng på 17 år, jeg er 196 cm høj og vejer ca. 100 kg. Jeg har snart trænet i et år, hvor det første halve år har jeg trænet full body 3 gange om ugen, og er nu gået over at træne 5 gange om ugen hvor jeg træner bryst og triceps 2 gange om ugen, ryg og biceps 2 gange om ugen og så ben og skulder 1 gang om ugen.

Jeg går så på teknisk skole og er færdig til januar, så vil høre om nogen havde nogle ideér til kostplan og cardio træning, jeg kunne følge som også ville passe lidt ind i min hverdag. Jeg har ikke rigtig mulighed for at kunne spise 6 gange om dagen osv. og med cardio har jeg heller ikke tid til at træne 2 timer + min normale træning hver dag. :)

Jeg håber at i har nogle gode forslag til hvad mad jeg kunne have med mig :)

tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Der er absolut ingen grund til at spise 6 gange om dagen :)

Spiser du for mange kalorier = vægtøgning
Spiser du for lidt kalorier = vægtreducering

Cardio behøver ikke at vare to timer - intervaltræning tager 20 min.

Jeg synes du selv skal gøre en indsats og læse dette:

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Bageefter kan du jo skrive et forslag til en dagskost og så kan vi komme med indput.

Og ja - løft tunge vægte!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

, så vil høre om nogen havde nogle ideér til kostplan og cardio træning, jeg kunne følge som også ville passe lidt ind i min hverdag. Jeg har ikke rigtig mulighed for at kunne spise 6 gange om dagen osv. og med cardio har jeg heller ikke tid til at træne 2 timer + min normale træning hver dag. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share