Sign in to follow this  
Niklasjensen

Skære lidt af fedtprocenten

Recommended Posts

Hej mol.

Jeg er en dreng på 17 år, jeg er 196 cm høj og vejer ca. 100 kg. Jeg har snart trænet i et år, hvor det første halve år har jeg trænet full body 3 gange om ugen, og er nu gået over at træne 5 gange om ugen hvor jeg træner bryst og triceps 2 gange om ugen, ryg og biceps 2 gange om ugen og så ben og skulder 1 gang om ugen.

Jeg går så på teknisk skole og er færdig til januar, så vil høre om nogen havde nogle ideér til kostplan og cardio træning, jeg kunne følge som også ville passe lidt ind i min hverdag. Jeg har ikke rigtig mulighed for at kunne spise 6 gange om dagen osv. og med cardio har jeg heller ikke tid til at træne 2 timer + min normale træning hver dag. :)

Jeg håber at i har nogle gode forslag til hvad mad jeg kunne have med mig :)

tak på forhånd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er absolut ingen grund til at spise 6 gange om dagen :)

Spiser du for mange kalorier = vægtøgning
Spiser du for lidt kalorier = vægtreducering

Cardio behøver ikke at vare to timer - intervaltræning tager 20 min.

Jeg synes du selv skal gøre en indsats og læse dette:

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Bageefter kan du jo skrive et forslag til en dagskost og så kan vi komme med indput.

Og ja - løft tunge vægte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

, så vil høre om nogen havde nogle ideér til kostplan og cardio træning, jeg kunne følge som også ville passe lidt ind i min hverdag. Jeg har ikke rigtig mulighed for at kunne spise 6 gange om dagen osv. og med cardio har jeg heller ikke tid til at træne 2 timer + min normale træning hver dag. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this