Ny kondicykel med ergometer


Grohnheit
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg vil i gang med at konditionstræne hjemme, og jeg ser en kondicykel som det perfekte redskab for mig.

Jeg har gået i diverse fitness centre de sidste 4-5 år, så jeg kender efterhånden en del til både styketræning og konditionstræning.

Jeg kunne godt tænke mig en cykel der viser watt, og så faldt jeg over denne som er væsentligt billigere end andre ergomenter cykler: http://www.fitnessgruppen.dk/Pages/Product.aspx?productid=4500471

Men er det noget skrammel?

Jeg er 23, min bmi er ca 22, og jeg vil nok komme til at bruge cyklen ca 3 gange i ugen, min form er elendig for tiden, da jeg stort set ikke har trænet det sidste år, og pga tralvhed kommer jeg ikke afsted i fitness center.

Jeg håber i kan hjælpe mig med at vælge den rigtige cykel, så jeg kan komme lidt i gang igen.

Jeg vil helst ikke højere op end de 3500-4000 kr.

Link to comment
Share on other sites

Hej Grohnheit,

Kan se den er udsolgt på siden, er det måske fordi, du har købt den? ;-)

Nå, men vil alligevel lige give mit råd. Jeg vil umiddelbart også sige at den lyder fin til husbehov, og det som du skal bruge den til. Men når den er nede i den prisklasse vil den nok ikke helt føles som dem fra fitness centeret. Jeg har denne: http://www.abilicaonline.dk/salg/motionscykler/abilica-stream-ubv-motionscykel/ Den lever godt op til forventningerne, og det jeg skal bruge den til!! Den bliver ikke træls at sidde på, som jeg ellers synes godt kan være problemet med "billige" udgaver.

God træning :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share