Styrkeløfterklub med begynderhold (KBH)


Pcl754
 Share

Recommended Posts

Jeg mangler motivation og savner det sociale ved at træne i en klub med genkendelige ansigter, og overvejer derfor at finde mig en styrkeløfterklub.

Både min form og teknik har altid været røv, så jeg skal starte fra scratch. Jeg skal derfor finde frem til en klub med begynderhold eller introduktionsaftener, hvor rookies grundlæggende introduceres for den korrekte teknik osv.

Jeg har samtidig brug for at finde en klub der arbejder med begynder-/introduktionsaftener, da jeg simpelthen er for socialt handicappet (læs: genert!) til bare at dukke tilfældigt op til træning i den lokale klub.

Nogen anbefalinger indenfor Storkøbenhavn?

Edited by Pcl754
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke lige hvor i Storkøbenhavn du befinder dig, men jeg har fået gode tæsk mht. teknik hos:

http://www.vkares.dk

Der går en yderst kompetent herre på den anden side af 70 år og hvis man kan håndtere hans upædagoiske oplæring så får man ret hurtig styr på sin teknik.

Nå ja, upædagoisk oplæring er også det eneste jeg tilbyder. Tilgengæld tilbyder jeg meget af det

Link to comment
Share on other sites

Med den gode Horst Dieter er der 2 løft, det forkerte og det rigtige. Hvis din teknik er forkert (næsten uanset hvor lidt forkert) så kommer der et kæmpe NNNNEEEJJJJJJJ, og så bliver rettet og man får banket ind i knolden at hvad man skal gøre. Hvis man får ros for sit løft så ved man at det er så godt som perfekt. Men tilgangen er fed da målet er at holde skaderne på et absolut minimum og det gøres kun ved at være perfektionist med sin teknik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share