Romaskine til hjemmebrug...hvilken?


martin1977dk
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg skal have mig en romaskine til hjemmet(gider simpelthen ikke komme i et motionscenter.....for at være helt ærlig), men aner simpelthen ikke mine levende råd :4flex:

Den skal erstatte mit løb, da jeg ikke længere kan holde til det grundet diverse skader.

Det kunne være fint hvis den havde nogle træningsprogrammer, men ellers har jeg ingen præferencer.

Jeg har jo selvfølgelig set concept 2 maskinerne, men synes dog de er lidt pebrede, og den fra Harald Nyborg mv. ved jeg ikke om man kan stole på. og hvad med denne: http://fitnesstorvet.dk/romaskine-7/peak-fitness-r100-romaskine-132.html

Hvad vil I anbefale/ikke anbefale...skyd løs...og evt. en lille begrundelse.

Mvh.

Martin

Link to comment
Share on other sites

Hvad med en roklub?

Hvis du overhovedet har mulighed for det vil jeg anbefale at du prøver inden du køber. Det er møg ærgerligt at købe noget man siden ikke får brugt fordi det er noget skrald. Hvis ikke du har mulighed for at prøve maskinen er concept 2 ergometrene rigtig gode omend som du selv nævner ret kostbare. Det burde dog være muligt at støve et brugt eksemplar op og hvis du så bliver træt af det skulle du kunne sælge igen uden for stort tab.

Umiddelbart ser den du linker til interessant ud så se om du har mulighed for at prøver den et sted.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share