Ondt i anklen


anne445m
 Share

Recommended Posts

For en måned siden spille jeg fodbold kamp. Da jeg skulle takle en landede jeg forkert på min fod, og fik kraftige smerter i anklen. Da vi ikke havde nogen mulighed for at udskifte spillede jeg videre. Jeg tænkte at det sikkert bare var slaget, da jeg ikke havde så ondt to dage efter.

Jeg går på en gymnastik efterskole, og en uge efter jeg havde slået min fod skulle vi lave opvisning, og hvis vi ikke har været med hele ugen op til opvisningen må vi ikke være med til den. Trejde dagen efter jeg slog den skulle jeg have spring, og for hver gang jeg sprang fik jeg bare mere og mere ondt i min fod. Jeg besluttede mig for jeg ville tage det sidste spring, og da jeg sprang i trampolinen, landede jeg forkert i den, og jeg kunne næsten ikke gå på min fod.

Men jeg var med resten af ugen, og efter opvisningen, kunne jeg ikke gå på min fod. Jeg hinkede rundt, resten af dagen, og ind til næste dag om aften, hvor jeg lånte et par krykker. Jeg gik med krykker i 3 dage, og så kunne jeg begynde at gå igen. Jeg var til en fys der kommer her på skolen, og hun sagde at jeg havde forstrukket min akillesene. Hun sagde at der ikke ville ske noget ved at forsat kunne være med.

Men nu er smerten forsat ud på yder siden af min ankel. Det startede med at det gjorde ondt i de i min hæl, så forsætte det op i akillesene, og nu går smerten så videre ud på siden. Hvis jeg står med alt vægten på benet, gør det sindssygt ondt.

Jeg ville høre om der var nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre ved det?

Det skal lige siges at stort set alle der har været ved fysen, og så har været til

Læge med det bagefter har fået at vide der var noget helt andet galt med dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share