Hjælp til vejledning/råd ( Roids )


J3LLY
 Share

Recommended Posts

Hey,

Jeg er en dreng på 18, og begyndte at træne for ca. 2 måneder siden.

Træningen går godt og kan så småt begynde at kunne se lidt gains ( træner ca. 3-4 gange om ugen )

Jeg har på det sidste leget lidt med tanken om at prøve steroider i en periode, men må indrømme at jeg er rimelig på bar bund idenfor det område. Er ikke ude efter den helt store MEGA kur men måske en kur som øgede tempoet lidt men samtidigt er relativ mild i form af bivirkninger ( er godt klar over at alle roids indeholder bivirkninger ) - har læst lidt på Anavar og Dianabol men kunne godt bruge lidt feedback evt. nogle råd, tager også gerne imod negativ respons da jeg somsagt er på rimelig bar bund.

kan det betale sig?

hvad ville i gøre i min situation?

anbefalinger

PS: Er ny på dette Forum, ved derfor ikke om jeg har postet i den rigtige kategori, på forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i al verden skulle du dog tage steroider? Selv hvis jeg havde trænet i 10 år og ikke kunne tage et GRAM naturligt muskel mere på ville jeg ikke overveje det. Bivirkninger inkluderer mindre testikler, depression, lavt selvværd, voldelighed, bumser samt skade på indvoldene. Don't do it.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i al verden skulle du dog tage steroider? Selv hvis jeg havde trænet i 10 år og ikke kunne tage et GRAM naturligt muskel mere på ville jeg ikke overveje det. Bivirkninger inkluderer mindre testikler, depression, lavt selvværd, voldelighed, bumser samt skade på indvoldene. Don't do it.

Skulle vi ikke lige skrue ned for ADD retorikken. Det er selvfølgelig håbløst at trådstarter vil begynde på AAS, 18 år gammel og med 2 måneders træningserfaring. Som ny til træning, kan man få nogle helt fantastiske resultater hvis man bliver guidet korrekt og lægger en masse arbejde i sin træning. Mit råd er: brug nogle år med fornuftig træning og god kost. Herfra kan du så overveje om du stadig vil begynde på AAS.

Mit største problem med AAS, er at du ikke ved hvad du får. Yay, flere forbud fremfor vejledning og tving folk ud i kriminalitet og elendige produktionsforhold. Jeg ville ikke have det fedt med at sprøjte mig med test, der er lavet i en fugtig kælder i Kina. Det du køber af Brian fra træningscenteret kan i teorien være halvt testoteron og halvt rottegift. Eller ingen af delene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share