Spock 2014


Spock
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 15. november 2014

Bryst/Skulder/Triceps i Fields

Bænkpres

15@60kg

10@70kg

10@80kg

06@90kg

05@90kg

06@90kg

06@90kt

Military

4x10@40kg

DB sideløft

4x10@10kg

Face Pulls

3xmax

Dips

3xmax

Kabel Flyes

3x10

Decline Bænk

3x10

Skulder-cirkel bevægelse m. vægt

3xmax@10kg

Søndag d. 16. november 2014

Ben/Ryg/Mave/Biceps

Squat

10@50kg

10@50kg

10@50kg

08@55kg

08@55kg

08@55kg

1 Ben Step Back

3x10@50kg

BB Row

5x10

Pulldown i maskine

4x10

Hyper extensions

3xmax

Maskine-Row

3xmax

Røvballemaskine

3x15

Biceps Curl

4x10

Ab Wheel

4x10

Planke

3x30secs

Crunches

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18. november 2014

Bryst/Skulder/Triceps i Royal

Bænkpres

15@60kg

10@70kg

10@80kg

06@90kg

06@90kg

06@90kg

05@90kg + 04@80kg + 10@60kg (drop set)

Utroligt så svag jeg er i patten for tiden

Kabel Flyes

3x15

Military Pres

10@40kg

10@40kg

10@45kg

10@45kg

08@50kg

Meget meget forsigtigt

DB Sideløft

4x10@10kg

DB Skrå Sideløft

3x10@5kg

TRX Bagskulder

4xmax

Brystmaskine

3xmax

Dips

3xmax

DB Triceps Extensions

3x10@6kg

Armstrækkere

3xmax

Link to comment
Share on other sites

Hjemme fra Rigshospitalet efter en (forhåbentlig vellykket operation fredag morgen).

Jeg mødte kl 0715, og fik at vide at jeg var "på" 15 minutter senere.. så jeg fik travlt med at få mine ting i skabet, tage patienttøj på, børste tænder og skylle munden med klorhexidin.

Vågnede kl 13 fra narkosen. Nu er jeg hjemme efter 2-3 dage på hospitalet.

Herefter følger en længere periode hvor jeg ikke må styrketræne (pga tryk), cykel udendørs (pga faldfare), men jeg må godt stille og roligt sidde på en sidde-cykel og måske langsomt gå på trappemaskine. Men først fra på torsdag, så har endnu et par totalt inaktive dage foran mig.

Kosten er flydende, har en skinne i overmunden og har elastikker der fikserer kæberne i munden.

Over & Out

Link to comment
Share on other sites

Hjemme fra Rigshospitalet efter en (forhåbentlig vellykket operation fredag morgen).

Jeg mødte kl 0715, og fik at vide at jeg var "på" 15 minutter senere.. så jeg fik travlt med at få mine ting i skabet, tage patienttøj på, børste tænder og skylle munden med klorhexidin.

Vågnede kl 13 fra narkosen. Nu er jeg hjemme efter 2-3 dage på hospitalet.

Herefter følger en længere periode hvor jeg ikke må styrketræne (pga tryk), cykel udendørs (pga faldfare), men jeg må godt stille og roligt sidde på en sidde-cykel og måske langsomt gå på trappemaskine. Men først fra på torsdag, så har endnu et par totalt inaktive dage foran mig.

Kosten er flydende, har en skinne i overmunden og har elastikker der fikserer kæberne i munden.

Over & Out

:1112: Rigtig god heling super spock Spock og godt at høre, at du alligevel må røre dig lidt fra på torsdag. Take care :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Dag 9 post op.

Har været noget af en uge.

Operationen gik godt, jeg blev opereret fredag morgen og blev hjemsendt søndag fra Kæbekirurgisk.

Siden har det været een ond uge af kæbesmerter, elastikproblemer, hovedpiner, feber, forstoppelse bigtime, styrtblødninger, opkastninger, ingen mad og meget andet godt.

Men nu er det bedre - jeg er på dag 9 og feberen er væk, og jeg kan begynde at spise lidt suppe. Munden er lukket med elastikker men kan åbne nok til at en teske kan komme ind forsigtigt.

Underansigtet er følelsesløst, bortset fra at det føles som om huden bliver brændt. Meget weird.

Det er en længere proces jeg skal igennem, men første uge skulle være den værste. Med lidt held får jeg skinnen jeg har i munden, ud om 4 ugers tid men det må tiden vise.

Tror jeg allerede nu har mistet meget muskelmasse. Har smidt 5 kg i vægt, og meget er muskler pga at jeg har været sengeliggende 8 dage uden mad af nævneværdig art.

Kan kun gå fremad nu :)

For helvede hvor jeg godt kunne spise en burger lige nu :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan du ikke få doktoren til at udskrive lidt til at forhindre dig i at atrofiere helt?

LOL I wish

Er nu 20 dage post OP og det hold nu kæft det går stærkt nu med atrofieringen :)

Har fortsat forbud mod at lave noget som helst, men er begyndt at "smugtræne" lidt hjemme.. 10 armstrækkere om dagen, og lidt skulder-leg med en 5kg DB .. suk

Regner med jeg skal vente til efter nytår før jeg må begynde langsomt at træne igen.

Er sindssygt træt af flydemad og kartoffelmos... et kongerige for en burger

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ikke meget opdatering her i loggen, da jeg stadig ikke må træne det mindste.

Har fået skinnen af munden, fået sat nogle motherfucker-bøjler ind, og en del elastikker også.

Håber virkelig jeg snart må begynde lidt styrketræning, vi nærmer os 50 dage efter operationen, og forfaldet er totalt :)

Godt nytår til MOLboerne!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share