Sign in to follow this  
AmelaSimpson

Kan jeg tabe mig med 570 kcal. træning? :)

Recommended Posts

Hvis jeg nu spiser 818 kalorier om dagen og forbrænder 570 kcal. ved en timers motion. Kan jeg så tabe mig? Har regnet maden ud + forbrændingen.

- 5 gange i ugen cykler jeg 3 km.. Så tror I jeg ville tabe mig? Har brug for nogle råd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis du spiser under 1000kcal om dagen er du VOLDSOMT underernæret. Alarmerende!

At du overhovedet spiser så lidt nu er et kraftigt hint om at det du har brug for er psykologhjælp, ikke vejledning i kost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spiser ikke sådan her endnu, men min plan var, hver dag om morgenen to rugbrød med spejlæg og smør på, så efter skole 200g. broccoli også to stk. rugbrød med avocado på som aftensmad. :)

Edited by AmelaSimpson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ud fra din vægt/højde vil du tabe dig i et ganske fint - og sundt!! - tempo ved at spise mellem 1500 og 2000 kcal om dagen samt dyrke motion. Så det vil jeg helt klart anbefale dig! Hvis du spiser så utroligt lidt, som du har planlagt, vil du nok alligevel ikke have energi til motionen, og du vil gå og være sulten og dermed være i større risiko for at falde for de usunde fristelser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj slap af psykolog hjælp.. Hvis man tager nupo pulver får man 600kcal om dagen og det er nok de færreste der skal have psykolog hjælp fordi de har prøvet at være på nupo:-) Freks bodybuildere der cutter som vil have lavere fedt procent, sniger fedtet af og det er nok også mest lang tids holdbart idet det ikke føles så meget som en slankekur.

Ude på nettet er der ret delte meninger om hvor meget mere muskel masse forbrænder fedt. Nogen har påstået at 10kg muskelmasse forbrænder 500kcal om dagen mere. Her kan jeg bare tale af personlig erfaring at det passer overhodet ikke en meter, det er langt mindre. Men der er den fordel ved styrketræning at det sætter forbændingen op såfremt du styrketræner jævnligt.

Det hele kommer an på hvordan du spiser. Du kan sagtens cykle det du gør og aldrig tabe dig hvis du spiser for mange kcal. Prøv at start med 2000kcal om dagen og se hvad der sker på en uge. Hav lidt tålmodighed med det.

Edited by Jesus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this