Sign in to follow this  
Maja1901

Tabe julekiloene..

Recommended Posts

Hej!

Jeg er en pige på 15, der over de sidste to måneder cirka har taget 4 kilo på, som jeg gerne vil af med igen så hurtigt så muligt. Men også blive på den vægt! Min ønskevægt er 54-55 kg, og jeg vejer nu 60. Jeg er 175 høj. Jeg går i Fitness, det er dog ikke så regelmæssigt som det burde være. Nogle uger træner jeg tre gange om ugen, andre gange nul.

Har i nogle tips?

Edited by Maja1901

Det er ikke mange kilo, så du burde kunne ordne dem ved regelmæssigt at træne, og spise lidt mindre end du gør nu, fx skære i kulhydraterne, og slik/chokolade etc.

Edited by Schroinx

Hej!

Jeg er en pige på 15, der over de sidste to måneder cirka har taget 4 kilo på, som jeg gerne vil af med igen så hurtigt så muligt. Men også blive på den vægt! Min ønskevægt er 54-55 kg, og jeg vejer nu 60. Jeg er 175 høj. Jeg går i Fitness, det er dog ikke så regelmæssigt som det burde være. Nogle uger træner jeg tre gange om ugen, andre gange nul.

Har i nogle tips?

Hvorfor nogle uger med nul gange? Har du problemer med at få tid skulle du måske have et "nødprogram" så du i det mindste får trænet 1-2 gange om ugen som minimum.