Dopingtest - Bør jeg være nervøs?


Køteren
 Share

Recommended Posts

Du behøver ikke være nervøs. Hvert 12. produkt tror jeg ikke en meter på. Det er mere sandsynligt hver 12. produkt ud af produkter der allerede er mistænkelige. Det er da sket, der er fundet spor af ulovlige stoffer i nogle produkter fra østlandene, men det er nu ret sjældent en person som ikke bevidst bruge doping bliver testet positiv.

Bodystore har været i søgelyset flere gange for nogle af deres produkter, men det er så vidt jeg ved kun med deres "naturlige hormon boostere", og ikke protein, kreatin og lign.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 100% rent mel i posen - jeg har aldrig rørt det. Men som sagt har jeg brugt de lovlige hjælpemidler jeg kunne i form af det jeg nævnte i mit første post.

Ja jeg tror også det var udvalgte produkter - omkring 120 udvalgte produkter fra forskellige hjemmesider.

Tak for svarene til jer begge - det giver trods alt lidt ro. Jeg har som sagt aldrig prøvet det før.

Link to comment
Share on other sites

Det er da klart at han gerne vil gøre folk der indtager kosttilskud nervøse, for vi ved jo alle at indtagelse af proteinpulver og deslige er et umådelig farligt skråplan at komme ind på og at medisterpølse med sovs og kartofler giver rigeligt med protein.

Fra ADD's side:

Kosttilskud kan desuden være indgangen til brug af anabole steroider. Et studie af Dodge og Jaccard (2006) har vist, at sandsynligheden for, at man begynder at bruge steroider er 26 gange større, hvis man bruger kosttilskud, end hvis man træner uden tilskud. Derudover kan kosttilskud i mange tilfælde vise sig at være uden effekt og dermed penge ud af vinduet.

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Det er da klart at han gerne vil gøre folk der indtager kosttilskud nervøse, for vi ved jo alle at indtagelse af proteinpulver og deslige er et umådelig farligt skråplan at komme ind på og at medisterpølse med sovs og kartofler giver rigeligt med protein.

Fra ADD's side:

Min indre Fallacy Man rykker altid lidt på sig når jeg læser den slags nonsens (altså ADD-citatet).

Korrelation er ikke kausalitet!!!1!one! ARGH!

http://existentialcomics.com/comic/9

Link to comment
Share on other sites

Aj tror da bare det er fordi kosttilskud skulle være et boost og når man finder ud af kosttilskud ingen effekt har eller meget ringe så begynder man måske at ty til mere effektive midler. Det er jo ikke alle som er ligeså kloge som mol's brugere.

Er du en troll eller en prolle der prøver at "intelligens-shame" mols brugere? Uanset, så gør du det ikke særligt godt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share