Fra 75 til ?


Boellehatten
 Share

Recommended Posts

så er det sgu Januar , måneden for nytårsforsæt.. Dog er dette ikke et af dem..

Jeg meldte mig ind i FitnessWorld D. 13 Januar 2014, for nok skal være nok..

Jeg er en pige på 22 år, jeg vejer 75 kg, og er 163 høj. Jeg er rent ud sagt led og ked af at se ud som jeg gør, folk spørger mig ofte hvor langt jeg er henne. og jeg er IKKE gravid..

så nu vil jeg meget gerne af med min mave, og få det bedre med mig selv og det jeg ser i spejlet.

Planen er sund kost, og motion, og viljestyrke..

Mit mål har jeg ikke rigtig sat mig endnu, udover at jeg gerne vil være tilfreds med det jeg ser i spejlet, og min træningstshirt gerne må begynde at lade være med at sidde tæt omkring min mave.

Vægt mål: 60 kg tror jeg.

Delmål 1: 70 kg inden d. 20 februar.

Link to comment
Share on other sites

Om vægttab, se fx og andre tråde herinde.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/motions-slankekuren/

Ang målet så behøver du ikke sætte det endnu. Man kan med det rette energiindtag tabe 0,5-1 kg om ugen. Da du ikke er meget overvægtig, bør du ikke regne med at kunne nå et kilo.

Jeg har lige sakset lidt fra et andet indlæg jeg skrev for lidt siden:

God fornøjelse med projektet. Du kommer ikke til at fortryde, hvis at du hænger i. Det svære er ikke teknikken, men at finde viljen til at ændre på sit liv. Men når at man gør det, så er det fedt fordi at det at overvinde sig selv giver en et mentalt boost til at fortsætte, det giver selvtillid, glæde og følelsen af at være i kontrol.

Så din mentale indstilling er dit vigtigste redskab, dit største aktiv, hvis du vil det her.

Link to comment
Share on other sites

Schroinx, tak for et super brugbart indlæg. Min mentalitet er pt på at jeg vil dette for at få bedre livskvalitet. Så vægt målet er faktisk ikke mere vigtig end tilfredsheden ved at kigge i spejlet. Og bare det at træne faste dage er en stor hjælp også.

Dr. Durden, det er jo på ingen måde sundt eller holdbart :) det er ikke det jeg vil :) vil have noget holdbart ud af det :)

Edited by Boellehatten
Link to comment
Share on other sites

Det tager et sted mellem 30 og 60 dage at skabe en vane, så det jeg tror Dr. Durden fisker efter er at du UDOVER hvad du ellers havde planlagt at spise kaster dig over en gang broccoli. Broccoli er fyldt med gode ting og sager og hjælper til med mæthedsfornemmelsen.

... og efter 30 dage har du formentlig vænnet dig til den grimme smag :-)

Link to comment
Share on other sites

Det tager et sted mellem 30 og 60 dage at skabe en vane, så det jeg tror Dr. Durden fisker efter er at du UDOVER hvad du ellers havde planlagt at spise kaster dig over en gang broccoli. Broccoli er fyldt med gode ting og sager og hjælper til med mæthedsfornemmelsen.

... og efter 30 dage har du formentlig vænnet dig til den grimme smag :-)

Ah, du har en pointe der. :) Jeg spiser broccoli hver dag, jeg ELSKER broccoli.

Grimme smag!? Broccoli er da grøntsagernes svag på Bacon! ;)

Go vind med projektet Boellehatten, keep rockin!

Tusind tak :) Dagens optur udover træning: Min lillebror på 19 vil sgu begynde at træne med mig :D Det er for cool:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share