Kreatin hver dag?


Krellebab
 Share

Recommended Posts

Jeg vil begynde at tage kreatin, og har derfor læst en del om det. Jeg hælder mest til at tage ca. 3 g hver dag, i stedet for at køre disse loading fases. Men er dette en dum ide? kan det skade at tage de 3 g hver dag året rundt? har ikke kunne finde et entydigt svar på nettet..

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens bare tage en fast dosis uden loading fase. Personligt ville jeg dog bruge 5g i stedet. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor det skulle skade at bruge 3g kreatin om dagen året rundt. Jeg ville dog altid selv foretrække at holde perioder uden, ligesom jeg gør med alle andre kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

Mener du dermed at man ikke længere anbefaler at holde pauser på 1-2 måneder? Det er nyt for mig

Mener du med "man" "Kong Famze", så ja.

Det er for besværligt til at jeg ville gide det. Desuden er det bare kreatin (og ret billigt) - hvis ens depoter bliver "mættet" eller hvad årsagen til at holde pause skulle være, hvad så? Det er jo desværre ikke anavar.

Link to comment
Share on other sites

Mener du med "man" "Kong Famze", så ja.

Det er for besværligt til at jeg ville gide det. Desuden er det bare kreatin (og ret billigt) - hvis ens depoter bliver "mættet" eller hvad årsagen til at holde pause skulle være, hvad så? Det er jo desværre ikke anavar.

I "gamle dage" sagde men blot at virkningen ville aftage over tid, hvorfor man skulle holde 1-2 måneders pause efter en 3 måneders periode. Hvad ved jeg, jeg er bare bager

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share